טלפון משרד: 077-5534501

אירוע חברה בים

אירוע חברה בים המשלב משחקי חוף, פעילות ימית, כיף והמון אטרקציות שוות מקיימים עם חברת הפקה המתמחה באירועי חוף לחברות וארגונים, אנו מפיקים ובהצלחה רבה אירועים שווים בחופי הים ברחבי הארץ, השקט של חוף הים והאווירה המותאמת הן הרקע המושלם לכל חברה שרוצה להעניק לעובדים שלה כמה שעות של בריחה מהמציאות באירוע שווה מהנה וייחודי בו תוכלו ליהנות מגלישת גלים, סאפים וקיאקים ולהפוך את אירוע החברה שלכם לייחודי ואטרקטיבי במיוחד. את הפעילות של אירוע החברה בים נוכל להתאים גם לגולשים מנוסים וגם לאלו שפחות מנוסים בעזרת צוות מדריכים מיומן ומקצועי בעולם הגלישה ונצא אל הים הפתוח לשעות של הנאה בין הגלים.

הפקת אירוע חברה בחוף

אירוע חברה בים הוא אירוע שכולם רוצים להיות בו, בים יש את האנרגיות ואת התפאורה המושלמת לאירוע חברה מנצח, הגלים המתנפצים החול הזהוב הבריזה מהים והאווירה הרגועה הם שיהפכו את אירוע החברה בים למרגש ומיוחד  המאפשר לעובדים שלכם להתנתק ולהשתחרר משגרת העבודה היום יומית ולחוות אירוע בדרך מרגשת שתיזכר לזמן רב. אולם הפקת אירוע בחוף דורש המון מקצועיות ידע וניסיון ואין ספק כי לאירוע כזה לוקחים מקצוענים בלבד ולא ספקי תוכן או חברות השכרת ציוד המספקים "זולות". אירוע בים זו אינה משימה קלה ויש צורך באישורים המתאימים, רישיונות, ביטוחים, לוגיסטיקה מורכבת, סאונד תאורה ופריסת חשמל ותאורה המותאמים לתנאי החוף והמון יצירתיות שתהפוך את האירוע מעוד ביקור בים לחוויה בלתי נשכחת. צוות המפיקים שמנו לנו שם מטרה לשלב בין סטנדרטים גבוהים לבין התנאים שמכתיב אירוע חברה בים החל משלב גיבוש הקונספט, יצירת עולם התוכן הייחודי לים וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לאירוע, אנו קשובים למטרות ולצרכים ולחלומות הלקוחות שלנו בדיאלוג מתמיד, צוות המפיקים יוצר את האירוע הנכון והמדויק ביותר ומעמיד לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים לצורך הצלחת האירוע.

רק חברת הפקת אירועים עם ניסיון באירועים בים תוכל לספק לכם חוויה ולהפוך את האירוע שלכם בים לאירוע קצת שונה, אנו נוכל להגשים את כל החלומות והשאיפות שלכם ולהרים הפקה איכותית ברמה הלוגיסטית ברמת התוכן וברמה החווייתית. אתם צריכים להבין שקשה מאוד להרים אירוע חברה על הים באופן עצמאי וכי אירוע שכזה אינו דומה לאירוע בגן אירועים או אולם, כאן נדרש ידע רב לגבי הקמה נכונה של מתחם האירוע על כל היבטיו כולל הקמה של אזור שולחנות האוכל, רחבת הריקודים עמדת התקליטן או הלהקה, מערכות חשמל, הקמה של מתחם השירותים ועוד פרמטרים נוספים ובהם רישיונות והיתרים, אישור מטעם הרשויות, מציל צמוד פוליסת ביטוח ומהנדסי בטיחות וחשמל. 

אירועי חוף לחברות

אנו יודעים כי אירוע חברה בחוף זו הזדמנות לאפשר לעובדים ליהנות מפסק זמן מהעבודה עצמה לצאת ממקום העבודה למקום אחר וגם כמובן להתחבר אל יתר העובדים. לכן אין ספק כי אירוע חברה בים אל מול הגלים זהו ללא ספק הדבר הנכון בייחוד אם האירוע בים מתוכנן ליום קיצי וחמים או לאחד מערבי הקיץ. צוות ההפקה שלנו מתמחה בהפקות אירועי חברה בים החל מאירועים אינטימיים לקבוצות ומחלקות מרשימות ועד לאירועי משפחות רבי משתתפים המצריכים אישורים והיתרים מיוחדים, אנו נמצאים בענף האירועים מזה 35 שנה והפקנו אירועים כנסים ונופשים מנצחים לחברות בארץ ובחו"ל, המון הפקות של אירועים בים סיפקו לנו יכולות מקצועיות אשר אתם כלקוחותינו נהנים מהם. בזכות הניסיון שלנו נוכל לבחור ביחד את הקונספט המתאים לאירוע החברה שלכם בחוף הים ונדע לספק מגוון רעיונות יצירתיים הדרושים לקיום האירוע החל משלב גיבוש הרעיון הראשוני ועד להוצאה לפועל של האירוע עם הצוות המנצח שלנו, חייגו אלינו  077-5534501 ואירוע החוף שלכם יראה אחרת.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים