טלפון משרד: 077-5534501

אירוע חברה בחורף ובקיץ

אירוע חברה בחורף ובקיץ, יום כיף, כנס, ישיבת דירקטוריון,השקה,טיול, סדנת מנהלים, יום גיבוש ועוד, עם ניסיון של 30 שנה מול חברות וגופים מוסדיים וממלכתיים ובהן "משרד ראש הממשלה" "INTEL" "QUALCOMM" "קופת חולים כללית" "כביש 6" "בנק דיסקונט" "עיריית חולון" "דור אלון" "קבוצת עזריאלי" "TALDOR " הצוות היצירתי והמנוסה של "Eron-events productions"מפיקים אירועים ללא פשרות תוך יצירתיות, ייחודיות ומקצועיות אשר מלווים אותנו לכל אורך הדרך.

אירוע חברה בחורף ובקיץ בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מסיבת חברה, טקס הנחת אבן פינה, כנס מקצועי או כל אירוע אחר, קטן או גדול, בארץ או בחו"ל יהפכו לשיחת במשרד ביום למחרת. עמידה בתקציבים, לוחות זמנים ודרישות הלקוח הנם נר לרגלינו, רעיונות יצירתיים, רעננים ושונים במקומות מיוחדים ומפתיעים בארץ ובחו"ל יתאחדו להפקת אירוע אחר ומיוחד – זה הזמן להתחיל.

 מי זקוק לשירותי הפקת אירועי חברה?

מנהל/ות רווחה ומשאבי אנוש, רכזי פרוייקטיים שנעזרים/ות בשירותי החברה נהנים/ות  מליווי מקצועי, מחירים אטרקטיביים של ספקים ורעיונות חדשים שלא חשבו עליהם, חשוב להפנים – לא כל מנהלת רווחה/משאבי אנוש היא מפיקת אירועים מנוסה ומיומנת שמצליחה להישאר עם היד על הדופק ולהפיק אירוע שהוא"המילה האחרונה"בתחום שמתפתח תמידית ומציע לאורחים שיאים חדשים של אירוח, של חוויה של יצירה ושל התרגשות, לא משנה אם מתוכנן נופש חברה, השקת מוצר חדש או סדנת בכירים – כל אחד מאירועים אלה מצריך מאיתנו אינסוף הכנות ודאגה לפרטים תוך עמידה בלוחות זמנים ובתקציב נתון.

הזול הוא היקר

הדרך הנכונה וגם השפויה יותר להפיק אירוע חברה בחורף ובקיץ היא להיעזר בשירותינו צוות המקצוענים של "Eron-events productions" לנו יש ניסיון ידע וכלים בהפקת אירועי חברה כגון הדמייה ממחושבת, צילומי אוויר של מקום האירוע, בעלי מקצוע המובילים בתחום – והכי חשוב ניסיון וידע.

 תחום האירועים הוא אחד התחומים הבולטים בארץ הן ברמת היצירתיות שבו והן ברמת התחכום הטכנולוגי שלו, המשמעות המעשית היא שלא רבים מכירים את תהליך הפקת האירוע שכולל היתרי בטיחות, רישיונות לקיום אירוע, סנכרון בין ספקים שונים כגון ספקי תאורה וספקי הגברה, דרישה בעמידות טכניות שונות ובהם אספקת חשמל ועוד. בנוסף לכל לנו יש קשרי עבודה עם עשרות נותני שרותים המלווים אותנו שנים שגם נותנים לנו מחירים  מיוחדים שאתם כלקוחותינו נהנים מהם.

מה אתם מרוויחים כאשר אתם משתמשים בשירותינו?

חסכון בעלויות ספקי השירותים.

פוליסת ביטוח שלנו שמכסה אתכם ואת אורחיכם,בדיקת אישורים,תעודות ורישיונות על מנת להבטיח אירוע מאושר בטיחותי וללא הפתעות.

הגעה לאירוע רעננים ופנויים ליהנות מכל רגע-בזמן שאנו דואגים לכל מהלך האירוע.

רעיונות חדשים וחדשניים שלא הכרתם.

ספקים מקצועיים שמלווים אותנו שנים.

חסכון רב במשאב הכי יקר לכם–זמן!

והדבר הכי חשוב-אירוע איכותי ומוקפד

אז מי זקוק לשירותי חברת הפקת אירועים עסקיים שלנו? התשובה ברורה – כל חברה פרטית ומוסדית ולו הקטנה ביותר שמעוניינת לקיים אירוע חברה מנצח וייחודי שעליו ידברו מחר בבוקר צריכה לחייג אלינו לטלפון 077-5534501 לטובת הצלחת האירוע הבא שלה.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים