טלפון משרד: 077-5534501

אירוע חברה בחוף הים

אירוע חברה בחוף הים דורש ניסיון וידע, צוות ההפקה המנצח של "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" מתמחה בהפקת אירוע חברה בחוף הים מאחורינו ניסיון וידע מקצועי אשר נצברו במשך 35 שנה בענף האירועים-תודות לכך נהפוך את האירוע שלכם לשלם הגדול מסך חלקיו.

הפקת אירוע חברה בחוף הים

הפקת אירוע חברה בחוף הים אידאלית בעבור חברות המחפשות רעיון מיוחד לאירוע שלהם כי כבר ידוע כי אירוע חברה בחוף הים זו חוויה ייחודית שאף אורח אינו שוכח. בישראל ישנם המון חופים בהם ניתן לקיים אירוע חברה החל מחופי אילת וים המלח, חופי הכנרת ולאורך חופי הים התיכון ממחוף ניצנים שבדרום ועד לחוף אכזיב שבצפון, בחופים אלו ניתן לקיים אירועים  שיאפשרו לאורחים שלכם להתנתק להשתחרר ולחוות אירוע  חברה בדרך מרגשת ייחודית ומקורית על החול הזהוב. החופים ברחבי ישראל מסוגלים לארח אירועים בסדרי גודל שונים, החל מאירועים למחלקות קטנות וכלה באירועים עם מאות רבות של משתתפים, אולם לא מדובר בעניין של מה בכך, מדובר משימה פשוטה כלל וכלל, הפקות חברה בחוף הים דורשות תשתית לוגיסטית רחבה, הדבר הראשון אותו חשוב לדעת הוא שקשה מאוד עד בלתי אפשרי להפיק אירוע חברה בחוף הים אשר אינו דומה לאירוע באולם אירועים או בגן אירועים, כאן נדרש ידע לגבי הקמה נכונה של מתחם האירוע על כל צדדיו,דבר שכולל הקמה של אזור הריקודים, אזור שולחנות האוכל, עמדת התקליטן, מערכת החשמל, החימום/אוורור, הקמה של מתחם קרונות שירותים ועוד פרמטרים נוספים בהם רישיונות והיתרים,אישור מטעם הרשויות, פוליסת ביטוח ומהנדסי בטיחות. 

אירוע חברה בחוף הים

רוב החברות אשר מעוניינות לקיים יום כיף לחברות בחוף הים אינן בעלי ניסיון בהפקת אירועים על הים ואין להם את הידע הנדרש על מנת להבטיח הפקה מושלמת של אירוע בחוף הים, לכן הן שוכרות את שירותיה של חברת הפקה אירועים שמתמחה בתכנון והפקת אירועים בחוף הים. חברה זו תוכל להבטיח לכם את אותה התוצאה בה אתם מעוניינים, קרי אירוע חברה מיוחד ומושלם בחוף הים.

הפקת אירוע חברה בחוף הים היא ללא ספק משימה למקצוענים בלבד. רק חברת הפקת אירועים עם ניסיון בתחום תוכל לספק מענה לכל האתגרים המתקיימים בחוף הים ולהפוך את האירוע שלכם ל"חוויה אחרת", כלומר להגשים את כל החלומות והשאיפות שלכם ולהרים הפקה איכותית ברמה הלוגיסטית ברמה החווייתית וברמת התוכן.

מי לא רוצה אירוע חברה בחוף הים עם אווירה מפנקת בר ואוכל משובח ואווירה ייחודית? אז חשבו לעצמכם אילו תחושות יחוו העובדים שלכם כשיבואו לאירוע חברה בחוף הים, לא הייתם רוצים שהאירוע שלכם ייזכר לשנים אחרי? לא הייתם רוצים לגרום לעובדים שלכם להעריך ולכבד את בחירתכם המעט שונה? בטח שכן אז תשאירו לנו את האחריות והדאגה ואנו נעזור לכם להפוך את האירוע לחוויה על ידי צוות ההפקה המנצח של"ERON-EVENTS PRODUCTIONS" שלו ידע מקצועי אשר נצבר במשך 30 שנה בענף האירועים הצוות מקפיד על סטנדרט עבודה גבוה, גם באירועים הכי סוערים תמצאו את האירועים שלנו תמיד אסתטיים תמיד נקיים ומתוקתקים, לאירוע שלכם נביא תכנון קפדני עיצוב ומושלם, צוותים של בעלי מקצוע המובילים בתחום עם הטאץ' הסופי שלנו וההבנה וההתאמה לצרכים שלכם. 

חשוב לזכור כי כל האירועים שלנו מבוטחים ומנוהלים על ידי צוות אחראי ומנוסה הכולל מצילים מוסמכים,חובשים, אנשי אבטחה וכמובן היתרים מטעם הרשויות (למנוע"הפתעות"מיותרות).

אז…….צרו קשר טלפוני 077-5534501 לאירוע חוף מנצח  

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

אירועי חברה בחוף זהו החלום האמיתי אולם לקיים אירוע בחוף לבד קשה מורכב ואפילו בעייתי ולכן רק חברת הפקה בעלת ניסיון תוכל להפיק לכם אירוע מרשים ומכובד באחד מחופי הים בישראל. 

אירועי חברה בחוף זה כמו חלום, קו האופק הפתוח, הגלים שנשטפים אל החוף החול הרך והבריזה הנעימה הנם תפאורה מושלמת לכל אירוע חברה ,בשנים האחרונות אירועי חברה בחוף הפכו לפופולריים במיוחד. למראית עין אירוע בחוף נראה פשוט אך בניגוד לאולמות אירועים או מקומות גני אירועים אשר מוכנים מבעוד מועד עם כל התשתיות אירוע בחוף מניח לפתחנו אתגרים לא פשוטים החל מהקמה של האירוע הדורשת התחשבות של בניה מהדברים הבסיסיים ביותר, מרצפה לרחבת הריקודים, אזור נח ונעים למוזמנים, קייטרינג מיומן אשר מסוגל להתמודד עם תנאי שטח לא פשוטים ודרכי הגעה ברורות ומסומנות.

אף חוף לא נראה אותו דבר כאשר צוות המפיקים שלנו משתלט על מתחם החוף שלכם ומכין את האירוע לכבודכם ואורחיכם, החל משלב הכניסה לחוף, המיתוג הדגלים השילוט וההכוונה לאירוע, שלל האטרקציות הרבות צוותי הבידור המקצועיים, התכנון הקפדני העיצוב והמיתוג המושלם לפי הדרישות שלכם ההבנה וההתאמה לצרכים שלכם, אנו דואגים לבניית המתחם האירוע ובכלל זה הוצאה של אישורים מול הגורמים הרלוונטיים  והרשויות, ביטוחים וקיום כל ההסכמים מול הספקים. כשמאחורינו המון אירועים מנצחים בחוף הים האירוע הבא שלכם יהיה בשבילנו ממש כמו האירוע הראשון, מאירוע אינטימי של החברה ועד להפקת יום כיף משפחות בחוף הים, צוות הפקת האירועים שלנו ילווה אתכם החל משלב בניית האירוע ובחירת הלוקיישן המתאים עבורכם ועד לבחירת ספקים המתאימים יודעים ואוהבים לעבוד בתנאי החוף, יחד נוכל לקיים אירועי חברה בחוף לבחור את הקונספט ומגוון רעיונות יצירתיים הדרושים להפקת אירוע החברה שלכם בחוף החל משלב גיבוש הרעיון הראשוני ועד להוצאה לפועל של האירוע, חייגו אלינו בטלפון077-5534501 ונבנה גם עבורכם אירועי חברה בחוף הים מנצחים ובלתי נשכחים.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים