טלפון משרד: 077-5534501

אירועים לחברות וארגונים

אירועים לחברות וארגונים דורשים המון תכנון, ניסיון יצירת קשר עם הספקים הנכונים, השגת אישורים ועוד אינספור פרמטרים. מסיבה זו רוב המון החברות מעדיפות להעביר את הפקת האירועים של החברה לחברות המתמחות בתחום אירועים לחברות וארגונים.

הפקת אירועים לחברות וארגונים בארץ ובחו"ל

אירועים לחברות וארגונים הנם חלק בלתי נפרד מה DNA של החברה, בין אם מדובר באירוע לצוות המנהלים הבכירים נופש חברה או השקה של תוכנה חדשה חברה להפקת אירועים תדע לשלב את כל האלמנטים, הכלים וכמובן הספקים המקצועיים ביותר כדי להפיק לכם אירוע בלתי נשכח. אין לנו ספק כי אצלכם בחברה ישנו צוות עובדים מוכשר מאוד אולם לחטט כל היום ב"גוגל" או ב"פייסבוק" אינו מהווה תחליף לניסיון ולידע של מפיקי האירועים שלנו שידאגו לערבב בדיוק במידה הנכונה בין ביזנס לפלז'ר כדי להעניק לאירוע שלכם נופך ייחודי שיצליח להעביר את המסר לעובדים או ללקוחות החברה.

הפקת אירועי חברה וארגון בטבע, בים או בוילות לאירועים

החל משלב הרעיון הראשוני לאירוע צוות ההפקה שלנו יוצר עבורכם את האירוע הנכון והמדויק ביותר ומעמידים לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים דרך גיבוש הקונספט, יצירת עולם התוכן הייחודי וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לאירוע במהלך ותוך כדי האירוע. אצלנו כל הפקת אירועים לחברות וארגונים "נתפרת" כמלאכת מחשבת תוך שימת דגש על מקוריות ויצירתיות ושימוש באמצעי מיתוג מתאימים בהתאם לצורכיכם ודרישותיכם, אנו ונתאים בצורה מקסימלית ויצירתית את התוכן והעיצוב למטרות האירוע תוך ליווי צמוד לאורך כל אחד משלבי ההפקה ושימת דגש על כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. אצלנו יום כיף לחברות מותאם ללקוח על פי מטרות ודרישה ויורד עד לרמת ביצוע של הפרטים הקטנים ביותר. הצוות המנוסה והמסור שלנו אחראי באופן אישי על ניהול האירוע שלכם אשר יזכה אתכם בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת שתגשים כל חזון ומטרה שלכם, ביום האירוע אתם תקבלו מאיתנו שירות אישי וחם, שקיפות ללא עוררין, ומענה ופתרון מיידי וזריז לכל שאלה אשר מתעוררת תוך הקשבה מלאה לכל דרישותיכם ולרצונותיכם ודאגה לפרטים הקטנים בתהליך ושביעות רצון בתום האירוע, אז גם אם אתם לא מתפשרים על הפקה בינונית חייגו 077-5534501 והאירוע שלכם ייראה אחרת.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים