טלפון משרד: 077-5534501

אירועים לחברות הייטק

אירועים לחברות הייטק  וסטארט אפ ברחבי הארץ והעולם, ימי כיף לעובדי החברה ובני משפחותיהם, נופשים בארץ ובעולם, ימי גיבוש לחברות, מסיבות וכנסים, אירועים קטנים וממוקדים והפקות גדולות לכל אלו אנו אחראים, אנחנו אוהבים את האתגר להפיק לכל חברת הייטק אירוע המותאם באופן מושלם. עם ניסיון רב ורקורד של אירועים הצוות יודע להתאים את הלוקיישן לאירוע, האטרקציה והתוכן הייחודי לאירוע שלכם כשהכול מוקפד ומהוקצע עד הפרט האחרון ברמה גבוהה וללא פשרות וקיצורי דרך.

הפקת אירועים לחברות הייטק

אירועים לחברות מספקים לנו הזדמנות נהדרת לצאת מהקופסה ולחשוב יצירתי ובגדול, אירועים לחברות הייטק מחייבים חשיבה קצת אחרת, מקורית ויצירתית הרבה יותר מאירועים סטנדרטיים. עובדי חברות היי טק המורגלים מזה שנים לתשומת לב ופינוקים חייבים להרגיש שהם לא נמצאים ב"עוד אירוע" על מנת להרשים אותם. כמפיקי אירועים אנו מחויבים להביא משהו אחר, את הטוויסט המגניב ואת הקונספט המנצח או כמו שאנו מגדירים ה"עטיפה" של האירוע, הלבוש המיוחד בו אנו מלבישים אותו כדי לייחד ולבדל אותו "מעוד אירוע" תוך חיזוק תחושת השייכות של העובדים למקום העבודה והגברת המוטיבציה וגאוות היחידה של העובדים. אירועים לחברות שאנו מפיקים ידאגו לערבב בדיוק בין ביזנס לפלז'ר כדי להעניק לאירוע שלכם נופך ייחודי שיצליח להעביר את המסר בצורה ברורה, אנו נשתמש באמצעי מיתוג מתאימים בהתאם לאירוע ונתאים בצורה יצירתית את העיצוב והתוכן למטרת האירוע תוך ליווי לאורך כל אחד משלבי ההפקה ושימת דגש על כל הפרטים. 

ארגון אירועים לחברות הייטק

אירועים זהו סיפור בפני עצמו, כיום עם תקציבי העתק של חברות הייטק אנו כחברת הפקות צריכים להמציא כל פעם את עצמנו מחדש וגם הדרישה של חברות ההייטק אינן מקלה בהכרח על העבודה. לניסיון של חברת הפקות עם ניסיון משקל גדול מאד בהצלחת האירוע, היכולת לנהל אותו באופן מיטבי לשביעות רצון הלקוח ואף מעבר הוא אתגר לא פשוט, הפקת אירועים לחברות הייטק מצריכה כניסה לעובי הקורה הכרת  DNA של העובדים וזאת על מנת שלא יישארו היבטים בלתי פתורים במהלך האירוע. החל משלב גיבוש הרעיון וקונספט הנבחר, בחירת הלוקיישן, התפריט, התוכן השפה הגרפית כל אלה מצריכים ועוד עשרות גורמים אשר לכל אחד תפקיד משמעותי בהצלחת האירוע לעובדי החברה. צוות המפיקים  שלנו יוצר עבורכם יום כיף לחברות נכון ומדויק ביותר ומעמיד את מגוון הכלים המקצועיים דרך גיבוש הקונספט וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לאירוע תוך שיתוף פעולה ותכנון מוקפד עם מיטב הספקים ולבסוף ביצוע מדויק שמשאיר רושם וחוויה גם לאחר שהסתיים, קהל לקוחותינו זוכה ונהנה משירות המטפל בכל צורכי ההפקה, תוך דאגה לפרטים הקטנים והגדולים וכל זאת במטרה אחת-להביא אתכם ליום האירוע במינימום התעסקות ובמקסימום שקט נפשי בתהליך, ושביעות רצון במהלך ותוך כדי האירוע, אז צרו אתנו קשר טלפוני 077-5534501 וגם אתם תזכו באירוע בלתי נשכח.  

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים