טלפון משרד: 077-5534501

מסיבת פורים לעובדים

מסיבת פורים לעובדים יש רק פעם בשנה ולנו יש המון רעיונות מדליקים, אז אם אתם מעוניינים לקיים מסיבת פורים לעובדים מומלץ לכם לפנות אל חברת הפקות המתמחה במסיבות פורים לחברות אשר תבצע זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר ותפיק לכם מסיבת פורים לעובדים שלא תשכח כל השנה.

אחרי אין סוף אירועים מנצחים לחברות וארגונים אנו כבר יודעים איך תיראה מסיבת פורים לעובדים של חברתכם, אנו יודעים כי הפקת מסיבת פורים לעובדים מצריכה יציאה מקופסת הקונספטים השבלונית שכן בפורים ניתן לחשוב על הפעלות מעניינות שיותאמו לאירועי פורים לעובדים. מסיבת פורים לעובדי זאת ההזדמנות שלכם להיות יצירתיים ומקוריים לתת לדמיון להתפרע ולארגן פעילויות ייחודיות, מוגזמות ומבדרות לכל עובדי החברה, כל רעיון וחזון שיש לכם עבור מסיבת הפורים לעובדים יכול להפוך למציאות. חשוב לזכור כי התוכן הוא המלך של אירועי פורים וככל שתשקיעו יותר בתקציב בתוכן ובעיצוב זה מה שיעשה את ההבדל בין עוד אירוע ל- אירוע. כמו בכל שנה חברות וארגונים ברחבי הארץ חוגגים מסיבות ואירועי פורים לעובדים במתכונות ובאופנים שונים ולכן אנו נפיק ונעצב לכבודכם את המתחם בו תתקיים מסיבת פורים לעובדים כולל עיצוב מרשים בכניסה למסיבה וצוות קבלת פנים עליז ומבדר אשר יקבל את פני אורחים פורים וכל מה שנחוץ למסיבת פורים לעובדים בלתי נשכחת.

הפקת פעילות הפנינג פורים במשרדי החברה או המפעל

חגיגה במהלך יום העבודה במשרדי חברה או בארגון בדרך כלל חגיגת פורים מסוג כזה מתקיימת במהלך יום עבודה רגיל וכולל צוות רקדניות ושחקנים בתלבושות צבעוניות הפנינג מלא בחוויות בו יופעלו מגוון עמדות בהן יוכלו העובדים לעבור ולהנות מספר סדנאות ודמויות שטח, הפעלות היתוליות וכיבוד שווה ממנו נהנים העובדים ואז חוזרים לעיסוקיהם או באמצע היום בפריצה פורימית מפתיעה הכוללת עיצוב מתחם האירוע באווירת פורים.

מסיבת פורים מגניבה לעובדים

מסיבת פורים לעובדים אירוע חברה חגיגי ומושקע המתרחש בשעות הערב ואת מסיבת הפורים הזאת לא תרצו לשכוח, זו ההזמנות שלכם להיות יצירתיים ומקוריים בשלל תחפושות מקוריות כל חזון ורעיון שיש לכם עבור מסיבת הפורים לעובדים אנו נדע להפוך למציאות, הדבר יתבטא לבסוף בחגיגה מהנה ומבדרת שתגרום לכולם להצטער על כך שפורים מגיע רק פעם אחת בשנה.    

הפנינג לילדים ולהורים

חגיגית פורים עם ילדי העובדים במפעל או בחברה אירוע המיועד לילדי העובדים ומתקיים או באחד מהאולמות בחברה ברחבת הכניסה או במשרדי החברה ולחילופין יציאה לאירוע חוץ,ההפנינג מתקיים באחד מימי חופש פורים .הפנינג שכזה מאפשר להורים העובדים לחגוג את פורים עם ילדיהם מסדר לילדים תעסוקה בחופש ויוצר עבור העובדים וילדיהם חוויה פורימית משפחתית ייחודית במקום העבודה.

להפנינג משפחות יש מגוון אופציות מנצחות נתחיל בקונספט אותו אנו רוצים להעביר אפשר לקיים אירוע בסגנון של  שודדי-ים הכולל שחקנים,עיצוב מדליק ו"קפטן" שמנחה תחרות תחפושות, קונספט מדליק שאנו מאוד אוהבים להפנינג פורים הוא קרקס הכולל: מתחם מתנפחים לקטנטנים, מתנפחים לנוער ומתנפחים אתגריים לכלל האורחים,מתחם יריד הכולל עמדות מדליקות, מתחם משחקי שולחן ועמדות מולטימדיה, עמדות אמנים-קריקטורות, שזירת צמות, קעקועים, איפור ועוד המון אופציות שמאפשרות הנאה של שעות ממגוון גדול של הפעלות ומתקנים.

המלצתנו החמה-חג הפורים הוא חג שמביא אתו הרבה שמחה לארגון או לחברה, לכן כדאי לכלול אותו בתכנית האירועים השנתית ולתקצב את האירוע בצורה מכובדת כך שיהיה מרשים ומפנק.

מסיבת פורים לעובדים זאת הזדמנות מצוינת להתחבר לעובדים וליהנות באווירה אחרת. על מנת להבטיח שהמסיבה תיזכר לדורות וחשוב יותר תהפוך לסטאטוס בעמודי הפייסבוק  והאינסטרגם של העובדים דרוש רעיון יצירתי שאותו יספקו לכם צוות המפיקים שלנו, צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 לאירוע פורים מנצח או שלחו הודעה ביצירת דף הקשר.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים