טלפון משרד: 077-5534501

חוף ים לאירועים

חוף ים לאירועים בו ניתן לקיים אירועים החל מיום גיבוש של החברה ועד חתונה מרשימה כולל חופה בשקיעה, לחברת הפקת האירועים בים עירון מגוון של חופים לאירועים החל מאילת ועד לראש הנקרה, הצוות שלנו מנוסה ומיומן בהפקות אירועים בחוף הים ויפיק לכם אירוע מנצח בחוף הים.

אירועים קטנים על חוף הים

חוף ים לאירועים מארח מדי שנה אין ספור אירועים עסקיים ופרטיים רבים. ישראל בורכה בעשרות קילומטרים של חופי ים קסומים רבים ובכלל זה יש למנות כמובן את הכנרת, ים המלח וחופי אילת. חופים אלו מבודדים, רומנטיים עם נופים מרהיבים ושקיעות מרהיבות. חוף ים לאירועים מאפשר לאורחים שלכם להתנתק להשתחרר ולחוות אירוע בדרך מרגשת מקורית וייחודית החול הזהוב, הגלים המתנפצים, הבריזה, הריח המיוחד של האוויר והאווירה המקסימה הם השילוב שיהפוך את האירוע שלכם למרגש בדיוק כפי שאירוע מנצח צריך להיות. עם ניסיון של למעלה משלושה עשורים כשמאחורינו המון אירועים בחופי הים האירוע שלכם בחוף בים יהיה בשבילנו ממש כמו האירוע הראשון שהפקנו בחוף הים. צוות המפיקים שלנו יבנה עבורכם את האירוע בים בהתאמה מלאה אשר תכלול את כל מה שאתם יכולים לחלום ולעוף עליו, הייחוד שלנו מתגלם בחשיבה השונה שלנו.

חופים לאירועים

אנו חושבים בראש ובראשונה עליכם ועל רעיון ייחודי לאירוע שלכם בים. החלום, הרעיון והחזון יצאו לפועל בצורה המקורית, המפתיעה והיצירתית ביותר, החל מאירוע אינטימי של החברה ועד להפקת חתונה או אירוע פרטי בחוף הים, צוות הפקת האירועים שלנו המנוסה בהפקה של אירועים בחוף הים ילווה אתכם החל משלב בניית האירוע הכולל המון אטרקציות שוות עיצוב מיתוג האירוע והמון FUN, אנו כאן וזאת על מנת להפיק לכם חוויה ייחודית תוך הקפדה עד לפרטים הקטנים ביותר בכדי ליצור לכם אירוע ייחודי ובלתי נשכח בחוף הים חייגו 077-5534501 ואירוע החוף שלכם יוצא לדרך.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים