טלפון משרד: 077-5534501

חברות הפקת אירועים

חברות הפקת אירועים מתמחות במגוון אירועים לחברות וארגונים, חברת הפקת האירועים עירון מפיקים אירועים מנצחים מתמחה באירועים בחו"ל ובארץ, לנו הידע והכלים להפיק לכם את האירוע בדיוק כפי שרציתם, אודות לצוות עתיר ניסיון בתחום האירועים מבחר ספקים מובילים והמון מקומות ייחודיים. לנו הניסיון והידע להפוך את האירוע שלכם לאירוע שידברו עליו למחרת. 

חברות הפקת אירועים מובילות

חברות הפקת אירועים מטפלות בכל סוגי האירועים ומאפשרות לבעל האירוע לשבת בכיסא הנוסע ברוגע ולתת לחברת ההפקה את המושכות. כאשר הצוות המקצועי שלנו נותן את המעטפת המלאה לאירוע אפשר להיות רגועים שהדברים יתנהלו כשורה ולפי שביעות רצונכם הן מבחינת תוכן האירוע והן מבחינת לוח הזמנים. היום כולם כבר יודעים ומבינים כי על מנת להבטיח את הצלחת האירוע יש לפנות ל חברות הפקת אירועים מנוסות שצברו ניסיון וידע בהפקת אירועים. 

עירון הפקת אירועים הנה אחת מחברות הפקת אירועים המנוסות ביותר בתחום. לאחר 30 שנות ניסיון בהן החברה הפקנו אינספור אירועים מנצחים בארץ ובחו"ל, כנסים וימי עיון, ימי גיבוש נופשים לעובדים ובני משפחותיהם. הידע הנצבר מאפשר ללקוחות החברה לקבל תמורה מעל המצופה עבור כספם-כיצד הדבר בא לידי ביטוי?

יצירת רעיון (קונספט) ייחודי עבור האירוע

איתור  לוקיישן אופטימלי בהתאם לקונספט ולתקציב

השגת כל האישורים הדרושים במידה ומדובר באירוע חוץ

ביטוח מלא ומקיף לכל האירוע

חברת אבטחה ומנוסה

הקמת תאורה ותפאורה ומיתוג בהתאם לרוח האירוע

טיפול בנושא הקייטרינג והמוזיקה

הסעות ותעבורה

חברות הפקת אירועים בישראל עם התמחות בשני תחומים עיקריים

הפקות אירועים פרטיים – ובהם הפקת חתונות בשטח ובטבע או בבתים פרטיים, הפקת בר מצווה או בת מצווה, מסיבת יום הולדת והחלפת קידומת,יציאה לגמלאות ימי נישואין, חנוכות בית, מסיבות רווקות/ים,וכל אירוע פרטי שיעלה לחלוחית בזווית העין.

הפקת אירועים עיסקיים-, כנסים, הפקות אירועי רווחה לעובדים ובני משפחותיהם נופשים וימי גיבוש וכיף חווייתיים בחו"ל ובארץ ומתן פתרונות יצירתיים וקריאטיביים לצורכי השיווק והרווחה למוסדיים חברות וארגונים 

אנו יודעים כי המטרה היא לקיים אירוע מוצלח אשר ישיג את מטרותיו, שביעות רצון הנוכחים חשובה הן בשביל המוניטין והן על מנת לשמור על סביבת עבודה טובה ומכיוון שאתם לקוחותינו מכירים הכי טוב את קהל היעד שיגיע לאירוע יש לכוון את האירוע לפי רצונותיכם, תהליך ההפקה מתבצע תוך מעורבות מלאה של הלקוח ובהתאם לדרישותיו ולאחר ניסיון באינספור אירועים אנו מבטיחים כי האירוע הקרוב שלכם יעבור בהצלחה יתרה.

עם קהל לקוחותינו המרוצים ניתן לכלול את "עיריית חולון" "עיריית הרצליה", משרדים ממשלתיים "בנק לאומי" ו"דיסקונט" וחברות תרופות ופיננסים ומזה שנים אנו נחשבים בין חברות הפקת אירועים המובילות בארץ, אז אם גם מעוניינים בהפקה על ידי חברת הפקה מנוסה עם ידע וניסיון רב צרו קשר טלפוני עוד היום בטלפון 077-5534501 כי אנחנו הטלפון שלכם לאירוע מנצח וללא פשרות.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים