טלפון משרד: 077-5534501

הפקת כנסים רפואיים

הפקת כנסים רפואיים דורשים ניסיון רב התמחות, מקצועיות,שירות ללא פשרות, הבנה בעולם התרופות ככלל, האתיקה והרופאים בפרט, חברת עירון מפיקה כנסים מרתקים, וברמה המקצועית המותאמת לכלל המשתתפים, החשיבה השונה והמקצועית הנדרשת בחשיפת תרופה חדשה או טיפול חדשני, הרגישות הדרושה בהצגת מחלות וכאב של חולים, דרך הצגת הפתרונות למניעה וטיפול, הבנה בנושא האתיקה, כל זאת ועוד דורשים מאיתנו כחברת הפקה להיות מיומנת מקצועית ובעלת ניסיון רב.

בידול זה שם המשחק

לאור התחרות העצומה בעולם התרופות הרגילות והגנריות ובישראל בפרט יש לשמור על הייחודיות של כל חברת תרופות, לבדל ולהציג את מוצריה באופן שונה ומקורי מזה של המתחרים, יש בכך חשיבות עצומה לאור העובדה שמרבית הרופאים או הפרופסורים מוזמנים לאותם כנסים ואירועים – והבידול כמובן עושה את ההבדל.

צוות המקצוענים של חברת "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" ידע להביא מן הניסיון והידע שצבר במהלך השנים בתחום הפקת כנסים רפואיים, כנס שיהיה גם מעוצב ויזואלית וגם מאורגן ומדויק והכי חשוב אירוע חוויתי בעל טעם של עוד, חשוב כמובן שאנו נדע להתאים את הכנס באופן מדויק ומיוחד לקהל היעד אשר מגיע, תכנון וארגון הכנס באופן נכון יוכל להגשים את מטרות ויעדי הכנס המדובר, אנו לוקחים אחריות על פתרון מקיף התוחם מקצה לקצה את כל המרכיבים הדרושים ל הפקת כנסים רפואיים והכול תחת הניהול של צוות ההפקה שלנו, כך אתם נהנים מחיסכון משמעותי בתקציב, בזמן ובאנרגיה.

הפקת כנסים רפואיים זאת המומחיות ואנו מפיקים החל מכנסים רפואיים קטנים ואינטימיים ועד כנסים גדולים ומרובי משתתפים, מכנסי בוקר קצרים ועד כנסים המתפרסים על פני מספר ימים, צוות ההפקה מתאם באופן מלא את כל צורכי הלקוח באופן בו כל לקוח יוכל להשיג את מטרותיו, סיוע בבחירת האתר המתאים ביותר לקיום הכנס הרפואי, מתן מענה איכותי נקודתי לבקשות המשתתפים בכנס, הגשת פתרון מקצועי לדרישות מנהלתיות וטכניות עבור הכנס.

שקיפות ועדכון: לאורך כל התהליך, החל משלבי הרעיון ודרך תהליך ארגון הכנס, אנו משתפים, מייעצים ומדווחים לגבי התקדמות ההפקה. היכולת להישאר מעודכנים באופן שוטף מקנה ללקוחותינו תחושה של ביטחון כי האירוע המתוכנן ייצא בדיוק כפי שציפו.

וכמובן – ניהול מלא של הכנס משלב ההכנות, דרך הרישום, גביית הכספים, עיצוב,הפקות דפוס, ועד לניהול הכינוס בפועל על ידי צוות ההפקה שלנו.

ההצלחה שלנו כחברת הפקת כנסים רפואיים נובעת בזכות ההקפדה על הפרטים הקטנים, קטנים כגדולים, ההבנה בחשיבות ובתרומה העסקית של כל כנס כל אירוע לחברה, מתן סל פתרונות יצירתיים ללקוח תוך בחינת האילוצים הטכניים,הדרישות והצרכים חשיבה על קונספט מנצח, תכנים ייחודיים, קונספט ויזואלי ועוד הם שיכתיבו את הצלחת הכנס הרפואי הבא שלכם ואנו כאן בשבילכם בטלפון 077-5534501 או שלחו הודעה דרך טופס יצירת קשר.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים