טלפון משרד: 077-5534501

הפקת כנסים בישראל

הפקת כנסים בישראל זהו תחום ההתמחות של חברת ההפקה המובילה עירון  המתמחה בהפקת כנסים ייחודיים מקצועיים, רפואיים, כנסים מדעיים, תערוכות, ירידים וימי עיון לחברות וארגונים ברחבי הארץ והעולם, אנו מתמחים בהפקת כנסים החל משלב הבריף הראשוני ועד לסיומו המוצלח של הכנס, היכולות שצברנו בניהול וארגון כנסים מבטיחים לכם מינוף אמיתי של הכנס בהתאם למטרות שלכם בדרך יצירתית וחווייתית תוך ניהול התוכן ברמה הגבוהה ביותר.

הפקת כנסים בישראל אינה דומה לכל הפקה אחרת, כנס אמור להיות ענייני ומקצועי לשדר "עסקים" ובו בשעה גם להיות גם חדשני, מוקפד והכי חשוב לא משעמם, מעבר לבחירת הלוקיישן לכנס יש לבנות תכנית מקיפה שכוללת את כל האלמנטים הנדרשים ליישום ולהצלחת הכנס לרדת עד לפרטים הקטנים והגדולים כאחד ולבנות את המערך הלוגיסטי כנדרש. מבחינה תדמיתית לכנסים ישנה חשיבות גדולה מלבד שיווק מוצרים שירותים או השקת תוכנה חדשה הוא מאפשר לכם כנציגי החברה לפגוש את לקוחותיכם פנים מול פנים לנהל אתם SMALL TALK ובאופן כללי לשווק את עצמכם ואת החברה אותה אתם מייצגים, בעזרת כנס נכון הבנוי באופן מקצועי תוכלו להציג פתרונות מתקדמים טכנולוגיות חדישות להכיר ולחשוף בפני קהל היעד שלכם שירותים או מוצרים חדשים אותם הוצאתם לשוק.

הפקת כנסים בינלאומיים בישראל עושים עם חברת הפקה מנוסה

כל הפקת כנסים בישראל דורשת ידע וניסיון מטעם חברת הפקת כנסים מקצועית, אנו יודעים כי הפקת כנסים בישראל הנם למעשה מפגשים מקצועיים שמטרתם הכנסת שירות או מוצר חדש, שיפור ידע העובדים והמנהלים או מפגש עם מומחה שמטרתו הקניית ידע לעוסקים בדבר או לקוחות החברה. הכנס הוא החלק הרשמי אותו אנו מארגנים וככזה עליו להראות רציני, להיות מדויק בזמנים ומאורגן ,כל הפקת כנסים בישראל ובמיוחד בכנסים מקצועיים חשוב לבחור בחברת הפקה מנוסה מקצועית ואמינה ובעלת ידע רחב אשר תדע להביא מן הניסיון אשר צברה בתחום הפקת כנסים בישראל ולהפיק מתוך כל יתרונותיה, כנס שיהיה מעוצב גם ויזואלית וגם מאורגן ומדויק, חשוב כמובן שאנו כחברת הפקת כנסים בישראל נתאים את הכנס לקהל היעד אשר מגיע לכנס. כשאתם נעזרים בשירותיה של חברת הפקת כנסים מנוסה אתם יכולים להיות רגועים, להמשיך בשגרת הניהול ולדעת שהכול מתנהל מאחורי הקלעים. הצוות המנוסה של עירון הפקת כנסים בישראל מעניק לכם חבילת שירותים משתלמת המבוססת על ניסיון מקצועי וכולל את הארגון האופרטיבי החוויתי והלוגיסטי. לצוות ההפקה שלנו שלנו ניסיון עשיר ב הפקת כנסים בישראל, הפקת ימי עיון וסמינרים, ועידות ותערוכות בארץ ובעולם מכנסים רפואיים קטנים ואינטימיים ועד כנסים גדולים ומרובי משתתפים, מכנסי בוקר קצרים ועד כנסים המתפרסים על פני מספר ימים, הכנסים בהפקתנו מעניקים חידוש, גיוון והפתעה בזכות שילוב מנצח של תכנון דקדקני ההקפדה על הפרטים הקטנים, קטנים כגדולים. אנו מודעים לחשיבות ובתרומה העסקית של כל כנס ומספקים פתרונות יצירתיים ללקוח תוך בחינת האילוצים הטכניים, הדרישות והצרכים הייחודיים של כל אחד, במקביל לתכנון הכנס אנו דואגים באופן מלא לשאר הפרטים שמאחוריי הקלעים ובהם: נהלי אבטחה, ביטוחים, אישורי מהנדסי בטיחות, יצירת קשר עם ספקים, תכנון ובקרה תקציבית, ניהול ועמידה בלוחות זמנים, כל אלו והניסיון שלנו מאפשר לכם לקיים כנס עדכני, מהנה ומותאם למטרותיכם.

ניהול והפקת כנסים מקצועיים בישראל

הידע והניסיון שצברנו במהלך השנים מאפשר לנו לקיים הפקת כנסים בישראל בצורה מאורגנת ומדויקת והכי חשוב כנס חוויתי בעל טעם של עוד, חברת הפקת הכנסים המובילה עירון היא חברת הפקה מקצועית ומנוסה המציעה מגוון רחב של שירותי הפקת כנסים בישראל והכל באמצעות צוות מפיקי כנסים מנוסים וניסיון רב שנרכש לאורך שנים של התמחות בעולם הפקת הכנסים, הערך המוסף שאנו מביאים לכנס שלכם טמון בהיכרותנו המעמיקה עם מגוון רחב של הפקות כנסים למגזרים שונים ומגובה במאגר ידע ייחודי וניסיון שהצטבר במהלך השנים בהם אנו מפיקים כנסים מנצחים, צרו איתנו קשר טלפוני עוד היום בטלפון 077-5534501 כי ביום הכנס הכנס עצמו התכנון המוקדם והמפורט והניהול השוטף שאנו מספקים לכם יאפשרו לאורחיכם  ולקוחותיכם ליהנות מכנס חוויתי ובלתי נשכח.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

הפקת כנסים לחברות בארץ ובחו"ל 

הפקת כנסים לחברות וארגונים הנם מפגשים מקצועיים שמטרתם שיפור ידע העובדים, שירות חדש, הכנסת מוצר או מפגש עם מומחה שמטרתו הקניית ידע לעוסקים בדבר, אולם רק חברת הפקת כנסים מקצועית יכולה למנף את הכנס שלכם החל משלבי ההכנה ועד לסיומו המוצלח של הכנס, היכולות שמפיקי הכנסים שלנו צברנו בניהול וארגון כנסים מבטיחים לכם מגוון של אפשרויות להפקת הכנס בהתאם למטרות שלכם, בדרך חווייתית ויצירתית תוך ניהול הפקת הכנס ברמה הגבוהה ביותר.

אנו יודעים כי הפקת כנסים זהו חלק מאוד חשוב ב DNA של החברה וככזה עליו להיות מדויק  בהעברת המסרים בזמנים ומאורגן בקפידה, כל הפקת כנסים ובמיוחד בכנס חברה חשוב לבחור בחברת הפקת כנסים מנוסה מקצועית ואמינה ובעלת ידע רחב  בתחום הכנסים אשר תדע להביא מן הניסיון אשר צברה ולהפיק לכם כנס מתוך כל יתרונותיה, כנס שיהיה מעוצב גם ויזואלית וגם מאורגן בצורה מדויקת, והכי חשוב כנס חוויתי בעל טעם של עוד. חשוב כמובן שאנו כחברת הפקת נתאים את הכנס ומטרותיו לקהל היעד אשר מגיע לכנס החל משלב גיבוש הרעיון, פיצוח הקונספט שלב תכנון הכנס דרך בחירת הספקים האיכותיים ביותר ועד איתור לוקיישן המתאים לצורכי כנס, ההגברה והתאורה, מסכי הלדים והוידאו, האביזרים, התפאורה, התשורות בכניסה וביציאה מהכנס הכיבוד, ריהוט ומיתוג הכנס, בניית אתר רישום שעולה לאוויר לקראת הכנס ועד שירותי תרגום סימולטני ואירוח על ידי צוות דיילות יעיל ומנוסה להבטחת כנס מנצח.

שירותי הפקת כנסים שאנו מציעים  לכנס הבא שלכם מבוססים על ניסיון המסייע לנו כחבר הפקת כנסים להפיק כנסים איכותיים המותאמים לצרכים שלכם ובהם

איתור לוקיישן – נדמה ש-50% מהצלחת כל כנס טמונה בבחירת המקום המארח, בבחירת הלוקיישן  לכנס אנו מתייחסים בעיקר לנראות , להתאמת הגודל, לאווירה שהוא מייצר לצרכים שלכם, גישה לנכים, מקומות חניה ועוד פרמטרים רבים.

רישום לכנס  החל משלב בניית אתר רישום לכנס מערכת סליקה, טיזרים מקדימים וצוות רישום ודיילות שיקבלו אתכם בכניסה.

גיבוש ובניית הכנס – צוות הפקה מנוסה מלווה אתכם משלב תכנון הכנס ועד לפרוק הכנס, בכל שלב של התהליך נחסוך מכם את העיסוק בלוגיסטיקה הנדרשת, בתכנון המפורט הנדרש ובתאומים כך שתוכל להתרכז בתכנים ובאורחים שלכם.

 מפרט טכני – הפקת כנסים דורשת עבודה רבה ולציוד הטכני חשיבות רבה להצלחת הכנס, מחשבים,מיקרופונים, מקרנים, הגברה, , מגברים, תאורה, תפאורה, ציוד תרגום סימולטני ועוד, כל אלו מהווים חלק מאוד חשוב להצלחת הכנס ואנו מוודאים כי הכל עובד כמו שצריך ומגובה על כל צרה.

מיתוג הכנס – תהליך המיתוג כולל בתוכו קביעת שם,העברת מסרים תקשורתיים וחזותיים ותקשורת שיווקית, בשלב המיתוג אנו עובדים עם מעצבת הבית ונעזרים בשירותים של המעצבת הגרפית שלנו על מנת להפיק חומרים פרסומיים ושיווקיים ברמה גבוהה.

חווית הכנס  ייחודיותו של כל כנס תלויה ביצירתיות שלו, אנו יודעים כי כל אורח או מרצה המוזמן לכנס חייב להפנים כי הוא מצוי במרכזה של חוויה עצומה שתיחרט בזיכרונו של המוזמן לאורך זמן.

כל לקוח זקוק וצריך חבר הפקת כנסים אשר תיקח בחשבון את מאפייני החברה ותיצור עבורו חוויה שאתם לא תשכחו ואחרים לא יפסיקו לדבר עליה לכן השאירו את העבודה הקשה לחברת הפקת כנסים  שתפיק לכם כנס אפקטיבי ביותר תוך שילוב תכנים מתאימים ויצירה של תדמית איכותית מקצועית ונכונה עבורכם תוך כדי טאץ' יצירתי ואישי, צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 או בדף יצירת הקשר לכנס בלתי נשכח.

הפקות כנסים לחברות זהו סיפור בפני עצמו שנוצר מתוך מחשבה, יצירתיות מקצועיות משלב הרעיון הראשוני ועד אחרון הפרטים הקטנים, החל משלב הרעיון הראשוני לכנס שלכם צוות ההפקה שלנו יוצר עבורכם את הכנס ומעמיד לרשותכם מגוון כלים מקצועיים ופתרונות קריאטיביים דרך גיבוש ובניית הקונספט ויצירת עולם התוכן הייחודי לכנס וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לכנס.

שירות מקצועי ואיכותי של הפקות כנסים

הפקות כנסים לחברות חייבות להיות מדויקות וזאת על מנת להעביר את המסרים למשתתפי הכנס, כנסים הנם פלטפורמה שיווקית ומקצועית להפצת ידע ומסרים שיווקיים, אג'נדה מקצועית, הצגת חזון וליצירת מפגש בין קולגות, לקוחות או משקיעים המאפשר להם לספוג עולמות תוכן מקצועיים באווירה שוברת שגרה ובאריזה של חוויה ייחודית. בין אם הנכם מתכננים כנס, ועידה, תערוכה, או כל כנס מקצועי או כל כנס של החברה אנו שמחים להציע לכם שירותי הפקות כנסים לחברות ברמה גבוהה תוך מקצועיות מרבית, שירות מסור וצמוד, מחירים משתלמים והוגנים וניסיון רב שאין לו תחליף וצוות מנוסה ומסור שאחראי באופן אישי על ניהול הכנס שיזכה אתכם בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת שתגשים כל חזון ומטרה שלכם. כחברת הפקות כנסים לחברות אנו מקפידים על הפרטים קטנים כגדולים, גישת העבודה שלנו דוגלת במקצוענות וביצירתיות תוך ניסיון רב והכי חשוב אהבה לתחום הפקות הכנסים מתוך תשוקה ליצירת רגעים בלתי נשכחים לכנס שלכם תוך חשיבה  קריאטיבית ואסטרטגית בשילוב יכולות ומיומנויות תפעול ושליטה באנשי מקצוע רבים במהלך הכנס. אנו מודעים ויודעים מהי החשיבות ובתרומה העסקית של כל כנס חברה ומספקים לכם סל פתרונות תוך בחינת האילוצים הטכניים, הדרישות והצרכים שלכם. אנו  יודעים לחשוב אחרת, לבצע, ליצור ולשדרג כל הפקת כנס באופן שירשים את הנוכחים, בין אם זה בבחירת הלוקיישן לכנס, צורת הישיבה, עיצוב ההזמנה והתפאורה והרישום לכנס התנהלות צוות המרצים והפאנל הנבחר דרך אמצעי ההקרנה והמולטימדיה של מצגות ייחודיות, נראות עיצוב והעמדה של המיתוג והתפאורות, בחירת GIVEAWAY לאורחים ביציאה ועוד מגוון פתרונות ואמצעים והכול על מנת להפוך את הכנס לחוויה אחרת.

 על מנת להגיע לכנס בצורה רגועה כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר את עבודת ההפקה בידי המומחים שלנו עירון הפקות כנסים לחברות עם ניסיון של 30 שנה אנו מפיקים כנסים החל מכנס קטן ועד לכנסים מקצועיים בארץ ובחו"ל, החברה מספקת מעטפת כוללת של הפקות כנסים ומענה לכל צרכי הלקוח ודאגה לכל פרט קטן כגדול שירות ומקצועיות וצוות מנצח מהמעלה הראשונה שמוביל כל כנס שאנו עוסקים בו להצלחה, אנו יודעים כי כל כנס טומן בחובו את האני מאמין של חברתכם ושיענה על כל הציפיות שלכם ויותר לכן מטרתנו היא להפיק עבורכם כנס שיתאים לכם ככפפה לכף היד , כי ההשראה לכל כנס היא אתם, היצירתיות והדאגה לפרטים הקטנים והגדולים זאת העבודה וההתמחות שלנו, אז אם אתם רוצים לקחת את הכנס שלכם לשלב הבא צרו קשר עוד היום בטלפון 077-5534501 וצוות הפקת הכנסים הידידותי והמנוסה שלנו יתכנן לכם כנס ברמת יצירתיות ומקצועית ולא משנה כמה גדול או אינטימי יהיה הכנס.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים