טלפון משרד: 077-5534501

הפקת ימי עיון

הפקת ימי עיון עושים עם צוות ההפקה המקצועי של עירון, לנו ניסיון והידע בהפקת ימי עיון רפואיים ומקצועיים, היכולות שצברנו בהפקת כנסים וימי עיון מבטיחים לכם מינוף אמיתי של אפשרויות הכנס בהתאם למטרות שלכם בדרך יצירתית וחווייתית תוך ניהול התוכן ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מתמחים ב הפקת ימי עיון רשמיים ומעזים לחשוב אחרת, לבצע, ליצור ולשדרג כל כנס באופן שירשים את הנוכחים וישאיר חותם-אם זה בבחירת הלוקיישן, צורת הישיבה, עיצוב ההזמנה והרישום לכנס, ההתנהלות של צוות המרצים והפנאל הנבחר, דרך אמצעי ההקרנה של מצגות ייחודיות, עיצוב והעמדה של תפאורות ומיתוג, בחירת GIVEAWAY לאורחים, ועוד מגוון אמצעים ופתרונות, הכל על מנת להפוך את הכנס שלכם לחוויה ייחודית שונה.

במקביל לעיצוב ותכנון הכנס אנו דואגים באופן מלא לשאר הפרטים שמאחוריי הקלעים ובהם: נהלי אבטחה, ביטוחים, אישורי מהנדסי בטיחות, יצירת קשר עם ספקים, תכנון ובקרה תקציבית, ניהול ועמידה בלוחות זמנים, כל אלו והניסיון שלנו מאפשר לכם לקיים כנס עדכני, מהנה ומותאם למטרותיכם.

הידע והניסיון שצברנו במהלך השנים מאפשר לנו להפיק את הכנס שלכם על הצד המקצועי ביותר כך שיהיה גם מעוצב ויזואלית וגם מאורגן ומדויק והכי חשוב אירוע חוויתי בעל טעם של עוד, חשוב כמובן שאנו נדע להתאים את הכנס באופן מדויק ומיוחד לקהל היעד אשר מגיע לאירוע המדובר, תכנון וארגון הכנס באופן נכון יוכל להגשים את מטרות ויעדי הכנס המדובר.

אנו לוקחים אחריות על ההיבטים הבאים ב הפקת ימי עיון

ניהול מלא של הכנס  משלב ההכנות, דרך הרישום, גביית הכספים, עיצוב, הפקות דפוס, ועד לניהול הכינוס בפועל.

סיוע בבחירת האתר – המתאים ביותר לקיום הכנס או התערוכה (או שניהם ביחד).

מתן מענה איכותי – נקודתי לבקשות המשתתפים בכנס.

הגשת פתרון מקצועי – לדרישות מנהלתיות וטכניות עבור הכנס.

הפקת שלל חומרי השיווק – עבור הכנס בכל מגוון הפורמטים הנדרשים (פרינט, וידאו, מצגות, דפוס).

 קליטת מוזמנים – וניהול תוכן ע"י הצוות המקצועי שלנו.

ההצלחה שלנו כחברה להפקת אירועים וכנסים בכלל נובעת בזכות ההקפדה על הפרטים הקטנים, קטנים כגדולים, ההבנה בחשיבות ובתרומה העסקית של כל כנס ויום עיון לחברה, מתן סל פתרונות יצירתיים ללקוח תוך בחינת האילוצים הטכניים,הדרישות והצרכים, חשיבה על קונספט מנצח, תכנים ייחודיים, קונספט ויזואלי ועוד הם שיכתיבו את הצלחת הכנס הבא שלכם.

נשמח להתאים לכם את השרות המנצח שלנו לכנס הבא שלכם באופן יצירתי וגמיש כך שתשיגו את מטרותיכם, דאגו שהכנס הבא שלכם יהיה בלתי נשכח צרו איתנו קשר טלפוני 077-5534501 ותנו לצוות המנצח של "Eron-events productionsלהפיק לכם ימי עיון מנצחים.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים