טלפון משרד: 077-5534501

הפקת יום כיף בים

הפקת יום כיף בים עושים עם חברת ההפקה המובילה עירון, אנו מתמחים מזה 35 שנה בארגון הפקה של ימי כיף בחופים ברחבי הארץ, היכולת שלנו להפיק יום כיף לעובדים בים נובעת מניסיון רב שנרכש וידע רב בתחום האירועים בים, חשוב לנו שכל יום כיף שאנו מארגנים בחוף בים יותאם במלואו לאופי של העובדים ויתוכנן עם הרבה יצירתיות ומקוריות ותשומת לב לכל פרט. אנו שמים דגש על תכנים מקוריים המשלבים אטרקציות בים ובחוף והפתעות קטנות ומגניבות בכדי לספק לעובדי חברתכם יום כיף ייחודי השונה ממה שהם מכירים. אנו מאמינים בלפנק כמה שיותר את עובדי החברה, הפינוקים מתחילים בקבלת הפנים הכוללת מגוון פירות העונה טריים וצוננים בר שייקים מרעננים גלידות וקרטיבים שיחולקו לעובדים, וממשיכים למתחם עיסוי מרגיע ומפנק במיוחד שנמצא ממש על החוף כמו בתאילנד. השילוב של מרכיבים אלו מבטיח לכם יום כיף חווייתי ומוצלח  ומבטיח הנאה צרופה וחוויה בלתי נשכחת.

הפקת יום כיף לעובדים

הפקת יום כיף בים זהו אחד הימים שאנו מאוד אוהבים, כחברת הפקה אנו צריכים לחשוב על הדברים החשובים לכם באמת, מהן מטרות יום הכיף? גיבוש וכיף בחוף הים או סתם סטלבט ופינוק, על מנת להפיק יום כיף בים הצוות שלנו יברר באיזה חוף בארץ תרצו לקיים את יום הכיף לעובדים( ויש לנו המון אופציות) מתי אתם מעוניינים לקיים את יום הכיף בים, מהן המטרות, מיהו קהל היעד אשר יגיע ליום הכיף עובדים? מנהלים או משפחות עם ילדים, נחליט על תאריך במהלך חודשי הקיץ ונבנה  רשימת מוזמנים בכדי לדעת את כמות המוזמנים הסופית אשר תגיע ליום הכיף, נקבל החלטה האם יום הכיף יהיה חוף ים אשר קרוב למקום העבודה? האם המוזמנים מגיעים באופן עצמאי או שאנו צריכים להזמין הסעות מאורגנות ליום הכיף, האם תרצו לקיים את יום הכיף בבוקר או שמא בשעות אחר הצהריים והערב ? 

הפקת יום כיף בים אינה משימה פשוטה ואנו שמנו לנו מטרה לשלב בין סטנדרטים גבוהים לבין התנאים שמכתיב יום כיף בים,החל משלב התכנון הראשוני, דרך גיבוש הקונספט, יצירת התוכן הייחודי לחוף הים וכלה בבניית תכנית מפורטת ליום הכיף בים, כל יום כיף בים מקבל את שימת הלב הראויה לו ולאורך כל יום הכיף אתם מקבלים ליווי מקצועי מהצוות שלנו ומענה לכל פנייה או דרישה שתתעורר הצוות יספק לכם את המענה המקצועי והאנושי בכל שלב בהפקת יום הכיף ובכל סגנון רצוי ,לכם רק נותר לחייג 077-5534501 ולהגיע כאורחים לאירוע שלכם – אז נתראה בחוף? 

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים