טלפון משרד: 077-5534501

הפקת יום העצמאות

יום העצמאות הוא חג נפלא יום בעל משמעות עמוקה אשר חרוט בזיכרוננו הלאומי ומסב לנו אושר וגאווה-הפקת יום העצמאות הנה אירוע מורכב הנחגג פעם בשנה, אחרי אין ספור הפקות אירועים מנצחות אנו יודעים איך יראה אירוע יום העצמאות שלכם.

יום העצמאות מסמל את היציאה לרחובות, הזיקוקים וחגיגות הענק בבמות השונות בשילוב של מסיבות ודוכנים עליזים, מופעי זיקוקים מרשימים, ואומנים שונים אשר מופיעים על במות מרכזיות ברחבי הארץ, חברת "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" הנותנת מענה מזה 35 שנה לאירועים עסקיים ופרטיים תפיק אירוע יום העצמאות מנצח ובלתי נשכח החל משלב התכנון ועד שאחרון האורחים עוזב את האירוע, לאירוע יום העצמאות חברת "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" מציעה מעטפת כוללת של שירותי הפקת אירועי ליום העצמאות לכל סוגי האירועים.

במת יום העצמאות

את במת יום העצמאות נקים במרכז העיר במושב או בכפר, על בימת יום העצמאות יופיעו אמנים מובילים במתחם נבנה עמדות יריד ואוכל ואף נקים מתחם קטנטנים לפעילויות ומופעים.

מסיבת יום העצמאות

מסיבה ישראלית מרשימה עיצוב מתחם המסיבה כולל עמדות ישראליות של אוכל, להקת קאווברים מגניבה תקפיץ לכם את המסיבה .  

הפנינג ביום העצמאות

מטרת ההפנינג היא להכניס אווירת ארץ ישראל בדוכני כיף, כל דוכן יהיה מקום בארץ והפעילות היא לפני מאפייני המקום, את ההפנינג ניתן לקיים בכל מקום וכולל אטרקציות ופעילויות לילדים ולהורים .

הפקת יום העצמאות

הצלחת אירוע יום העצמאות שלכם היא ההצלחה שלנו לכן אנו משקיעים מחשבה בכל הפרטים הקטנים כך שאירוע יום העצמאות יעבור בצורה החלקה ביותר. אין ספור לקוחות פרטיים חברות וארגונים מרוצים בהם חברות ממשלתיות, בנקים, חברות הייטק נעזרו בשירותי ההפקה שלנו כי הם יודעים שזהו הצעד הנכון  והנבון להצלחת אירוע יום העצמאות שלהם, פנו אלינו כעת בטלפון 077-5534501 ונשמח לספק גם לכם אירוע חוויתי ובלתי נשכח ליום העצמאות.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים