טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירוע חברה

הפקת אירוע חברה דורש תכנון והקפדה בפרטים הקטנים וצוות ההפקה של עירון עושה זאת על הצד המקצועי ביותר, אנו יודעים כי באירועים עסקיים נוכחים אנשים ואורחים שכבר ראו הכול, אנשים אלו מצפים כי האירוע אליו הוזמנו יופק ברמה הגבוהה ביותר, החל מהתכנון ממוזיקת הרקע וכלה בלבוש הצוות.

הפקת אירוע חברה חברה עשוי להיות הזדמנות מצוינת לחברה או לעסק לפרסם את עצמם והשירותים אותם הנם מציעים. ישנם אירועי חברה שמטרתם בין היתר לגייס לקוחות חדשים לעסק. לכן כאשר מדובר באירוע חברה שנועד לגייס לקוחות חשוב להקפיד על לשכור שירותי הפקה של חברה מנוסה שלה ניסיון רב בתחום ההפקות.

הפקת אירוע חברה עם קונספט מיוחד – לא כדאי לקיים לבד

אם פעם הפקת אירוע חברה היה מסתכם בהזמנת מקומות למסעדה בחדר פרטי היום יש מגוון אופציות לקיום הפקת אירוע חברה והבחירה צריכה להיעשות בצורה מושכלת ובהתאם להעדפה של עובדי הארגון. פרמטר המכריע בהצלחת אירועי החברה הנו הלוקיישן, בחירה נכונה של לוקיישן מפתיע ומזמין עשויה לייצר את האווירה הרצויה באירוע ולגרום להצלחתו. בכדי לבחור לוקיישן מתאים לביצוע הפקת אירוע חברה, אנו כחברת הפקת אירועי חברה מחברים בין המסר שברצונכם להעביר ובין המקום, כך למשל אם הקונספט של האירוע הוא רוחני אז נרצה לבחור לוקיישן מתאים כגון: יער, חוף הים ועוד.

לפני שמקיימים הפקת אירוע חברה נשאלת השאלה מה בעצם המטרה של האירוע? ואיך אתם רוצים להציג את החברה שלכם? אירוע זו ההזדמנות הכי טובה שיש לכם כדי להעביר מסר מסוים לכל המוזמנים,ולכן ברור מדוע יש לקחת בחשבון את כל הפרטים הגדולים והקטנים. החל מהפגישה הראשונית עם צוות החברה ומיטב נותני השירותים אתם אנו עובדים אתם תקבלו את היחס המקצועי והטוב ביותר תוך כדי הקפדה יתרה שלא יחסר מאומה באירוע וכי תגיעו לאירוע בלב שלם. חשוב להתייחס לכל הפרטים וחשוב לגרום לחגיגה הזאת להיות מוצלחת כי אחרת זה עלול להיות בזבוז של כסף רב.

 אירוע חברה מוצלח תלוי כמעט לחלוטין ביכולת הארגון והתכנון של האירוע, החל מהפגישה הראשונית עם צוות החברה ומיטב נותני השירותים אתם אנו עובדים אתם תקבלו את היחס המקצועי והטוב ביותר, אנו נדאג תוך כדי הקפדה יתרה שלא יחסר מאומה באירוע שלכם. 

הפקת אירוע חברה עושים עם "Eron-events productions"

אנשי ההפקה שלנו מורכבים ממפיקים מנוסים אנשי קריאייטיב, אנשי שטח ותפעול שנותנים מענה מקצועי יעיל ומהיר למגוון רחב של אירועים לחברות פורצי דרך תוך תפירת קונספטים העונים על דרישת המזמין ומעניקים פתרונות יצירתיים לאירועים מנצחים. הייחוד שלנו הנו בחשיבה השונה והמקורית שלנו, אנו חושבים עליכם ועל רעיון ייחודי לאירוע הבא שלכם ואז הרעיון והחלום יצאו לפועל בצורה מפתיעה מקורית ויצירתית .תכנון על ידינו כולל התקשרות עם כל ספקי האירוע: החל מהקייטרינג וכלה במיצגים, הדיג'י, התאורה, קירות הלדים ועוד, תיאום לוח הזמנים, הפקת ההזמנות לאירוע וניהול האירוע בפועל, קהל לקוחותינו נהנה מיחס אישי מתמיד, שירות אישי וחם, שקיפות ללא עוררין, ומענה ופתרון מיידי וזריז לכל שאלה ו/או סוגיה אשר מתעוררת בסמיכות לאירוע ובמהלכו והכי חשוב- הפקה איכותית ועולם שלם של הפקה אשר ממקסמת את הצלחת האירוע ומעניקה חופש אמיתי ללקוח ליהנות מכל רגע ורגע באירוע ומסיר מכם דאגה ונותן לכם שקט נפשי, חייגו 077-5534501 והאירוע שלכם ייראה אחרת.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים