טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועי פורים

 

הפקת אירועי פורים 2024 לחברות וארגונים זו ההתמחות שלנו וזה הזמן לסגור את האירוע שלכם-אחרי אין ספור אירועים  לפורים שהפקנו לחברות וארגונים כבר למדנו משהו איך מקיימים הפקת אירוע פורים מרגש ומחדש וכמו בכל שנה אנו מכינים עבורכם חווית פורים מדהימה. אומנים, רקדנים, מנחים, מופעים מסיבות ופעילויות מדליקות שיעשו לכם את החג בראש אחר, צוות הקריאיטיב של "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" עומד לרשותכם לכל אירוע פורים, מסיבה, הפנינג במשרדים בחברה ו/או בכל לוקיישן נבחר כי הפקת אירועי פורים זאת המומחיות שלנו.

הפקת אירועי פורים במשרדי החברה

שובר השגרה הרשמי של אירועי פורים, אירוע בתוך כותלי המשרד או המפעל שלכם, תנו לנו להביא אליכם את אווירת הפורים:

חלוקת משלוחי מנות – היתולית על ידי אחשוורוש (אותו מגלם מנכ"ל /בכיר בחברה) יחד עם צוות הליצנים שלנו המחופשים לדמויות ממגילת פורים.

 צוות ההפקה והבידור – "פורץ"אליכם למשרד או לחברה בליווי רקדניות ומעגל מתופפים עושה המון שמח מרקיד ומלהיב את העובדים במהלך יום העבודה, המאפרות שלנו יאפרו אתכם באווירת החג, נחלק אזני המן ומשלוחי מנות מרהיבים.

פעילויות והפעלות– עם המון הומור פורימי עליז במשרדי החברה, משחקי חברה ומזל, סדנאות אלכוהול היתוליות, תחרות תחפושות ועוד.

הפקת פורים – טיפ ראשון: איך אנחנו רואים את אירוע פורים שלנו?

לפני שאתם פונים אלינו שבו יחד עם צוות החשיבה של החברה או הוועד וכתבו את רשימת המוזמנים המדויקת הכוללת

הפקת מסיבת פורים – קרנבל לילדים ולהורים

את הפנינג הקרנבל ניתן לקיים במפעל אצלכם ו/או בלוקיישן נבחר בו ניצור אווירת קרנבל מלאת תוכן ועניין הכוללת:

סדנת שוקולד פורימית – לילדים ולהורים הכנת משלוחי מנות משוקולדים וסוכריות – חוויה מנצחת.

יריד אטרקציות – חוויה ייחודית אצלכם במהלך יום העבודה נבנה עמדות אטרקציות מדליקות הכוללות איפורים לפורים,פינות אמן ויצירה והמון הפתעות.

 אבאל'ה בוא ללונה פארק– מיני לונה פארק שיבנה אצלכם במפעל בחברה או בלוקיישן אחר היריד כולל מגלשות, עמדות יריד, ממתקים, דוכני אוכל ושתייה,הופעות של אמנים מובילים ועוד המון הפתעות -אירוע בו אין גבול לדמיון.

מסיבות פורים לחברות מנצחות

בלוקיישן נבחר (גם אצלכם בחברה) נקיים מסיבת פורים מנצחת הכוללת עיצוב באווירה פורימית, צוות הפקה מנוסה, תפריטי מסיבה והמון אלכוהול משובח.

ניתן לקיים את מסיבת הפורים שלכם במגוון קונספטים

מסיבת ילדי שנות ה-60 העליזות – מסיבה עליזה עם תחפושות של ילדי הפרחים עיצובים מדליקים והמון דיסקו וגרוב.

בארמון של אחשוורוש המון שמחה וצהלה – ליצני החצר, המשרתים הטבחים ושאר אנשי הארמון מזמינים אתכם למשתה וכולם מוזמנים… כל המכובדים והעובדים של החברה.

מסיבה קסומה מהאגדות – פיטר פן וטינקרבל מוזמנים ומה אתכם? מסיבה מהאגדות בה הילדות שלנו חוזרת אלינו כבמטה קסמים 

פורים הוא חג אהוב ומיוחד הן על עובדי החברה וילדיהם. כאשר חושבים על החג הפורים הוא מקושר באופן מידי לחוויות של צחוק כיף והנאה עד דלא ידע. חג  הפורים הוא הזדמנות טובה להפוך את עצמנו לנסיכות ונסיכים גיבורי על דמויות מפורסמות ידועות ועוד כיד הדימיון.כל חברה יודעת היטב כי אירועי פורים יש פעם אחת בשנה! אנו מזמינים אתכם להנות מהפקת מסיבת פורים לעובדים מושקעת, איכותית ובלתי נשכחת בקונספטים שונים, אנחנו בוחרים אתכם את הקונספט ומכאן כבר אפשר להתחיל לחלום על אירוע הפורים שהעובדים שלכם לא ישכחו עד מסיבת הפורים הבאה. אנו נדע לממש את הרעיון שלכם ונדע להפוך את התכנית למציאות אשר תתבטא בחגיגה מהנה ומבדרת שתגרום לכולם להצטער על כך שפורים מגיע רק פעם אחת בשנה, אז אם אתם רוצים לשמוע עוד חייגו 077-5534501 לחוויות פורים מנצחת ובלתי נשכחת.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים