טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועי חנוכה

הפקת אירועי חנוכה לחברות וארגונים עושים עם צוות ההפקה המוביל של עירון לנו יש אין  ספור רעיונות מנצחים לאירוע החנוכה של חברתכם, כבר הפקנו אירועים מנצחים לחברות רבות ואנו מחכים כל השנה להפיק לכם אירוע שווה בחג הכי מואר בשנה שהוא גם אחד החגים האהובים ביותר על ילדים ומשפחות 

אירוע ערב לעובדים ובני זוגם

ל הפקת אירועי חנוכה כבר הספקנו להביא  צוותים של ברסלבים שעשו המון שמח וקיימנו טקס הדלקת נרות קצת שונה או שקיימנו מסיבת חנוכה סוערת בסגנון יווני(חנוכה לא?), לאירוע שלכם נבנה קונספט ייחודי ומנצח הכולל לוקיישן נבחר, עיצוב אמנים מובילים וכמובן טקס הדלקת נרות והמון שירי חנוכה.

טיול עששיות לילי לחנוכה

טיול משגע אשר מתקיים בלילה בשלל אתרים ברחבי הארץ וכולל חלוקת עששיות אישיות ממותגות,סיור מרתק יחד עם מדריכים ולקראת סוף המסלול נעצור כדי לספר את סיפור החנוכה סיפור המכבים ומלחמתם ביוונים יסופר בצורה מרתקת לאחר מכן נשוב אל נקודת הסיום שהיא נקודת ההתכנסות נעלה לאוטובוס ונגיע לארוחת ערב אשר תכלול הדלקת נרות ושירי חנוכה  ומופע מרתק לסיום.

הפקת אירועי חנוכה במשרדי החברה/במפעל או בלוקיישן נבחר

קרנבל חנוכה הנו יום פעילות חגיגי ושמח אשר פרוס במשרד/בחברה/מפעל או בלוקיישן נבחר בו ניתן לקיים פעילויות שונות בתוך המשרדים והשטחים הפתוחים והסגורים, במהלך חג החנוכה יוזמנו כל ילדי העובדים לאירוע חנוכה מרשים בו ייהנו מפעילות יצירתית, נעצב את המקום עם תפאורה מתאימה לחג, צוות השחקנים שלנו יתלבשו בהתאם לחג ויפעילו את הילדים וההורים.

קבלת פנים – החלק הכי חשוב בהפנינג, אנו נקבל את פני האורחים עם דמויות שונות הקשורות לחג והלבשת הילדים בגלימות יווניות.

סדנת חנוכיות וסביבונים מתוקים – סדנא בה יכינו הילדים וההורים סביבונים וחנוכיות והכל מחומרים ממוחזרים.

מופעים לחנוכה – מופעי אש ולהטוטנות, הצגות ילדים בנושאי החג.

החלק הכי חשוב בהפנינג החנוכה – טקס הדלקת נרות,נכנס את כל ההורים והילדים לטקס הדלקת נרות ואת הברכות שבסיומם נפצח במחרוזת שירי החנוכה.

לנו יש המון רעיונות ופעילויות שוות ל הפקת אירועי חנוכה ואנו מציעים מגוון מופעים איכותיים וקצביים בנושא חג החנוכה, מופעים מוזיקליים המשלבים להטוטנים ורקדנים, מופעי קרקס ואקרובטיקה המשלבים פעלולי אש ואורות, הצגות ילדים העוסקות בסמלי החג לקטנטנים ולגדולים. הרקדה והפעלת קהל ברוח החג ובשילוב שירי חג והפעלה היתולית בהנחיית שחקנים בנושא חג החנוכה, אתם מוזמנים ליצור קשר אתנו קשר בטלפון 077-5534501 ואנו נבנה עבורכם הפקת אירועי חנוכה בלתי נשכחת.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים