טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים עסקיים בטבע

הפקת אירועים עסקיים בטבע דורשת תכנון מדויק כאשר השאיפה שלנו להגשים משאלת לב ורעיון ולהוציא לפועל אירוע מנצח בטבע. ההתמחות של חברת"ERON-EVENTS PRODUCTIONS"היא ליצור אירועים עסקיים בטבע על רקע תפאורה טבעית-העצים,הצמחייה, חוף הים, בחצר היקב, בספארי ובנופים המדבריים של הדרום.

הפקת אירועים עסקיים בטבע זאת המומחיות שלנו אנחנו הופכים  כל לוקיישן בטבע למקום אירוע יפהפה עם התאורה הנכונה והאקוסטיקה המושלמת. הניסיון הרב ב הפקת אירועים עסקיים בטבע חשף אותנו למבחר לוקיישנים ייחודיים. בפגישה מולכם נציג בפניכם מבחר מיקומים מעניינים לאירוע עסקי בטבע,נדאג כי אותו מיקום הוא בגודל מתאים עבור מספר המוזמנים וכי הנגישות אליו קלה,נדאג כי הנוף הנשקף תואם את האווירה שאתם מחפשים ונדאג לכל האישורים מהרשויות השונות במידת הצורך ולביטוח הנדרש.

צוות מומחה בהפקת אירועים עסקיים בטבע

צוות"ERON-EVENTS PRODUCTIONS"מתמחה ב הפקת אירועים עסקיים בטבע תוך שימת דגש על הפקת אירועים במקומות פתוחים בטבע הדורשת מחשבה מעמיקה בנוגע לבחירת מיקום האירוע. בניגוד לאירוע המתקיים במקום סגור באירוע בטבע המקום מדבר בעד עצמו ומספק לאורחים את האווירה. אם נניח שקבענו את האירוע שלנו באתר במדבר יהודה לא תצטרכו להשקיע באטרקציות או להסתבך עם הקונספט כיוון שעצם המיקום המיוחד הוא האטרקציה העיקרית,באירועים הנקבעים בחורשה על שפת הנחל האורחים יוכלו לחוות הצצות למראות שלא יוכלו לחוות במקומות אחרים וכך נוכל להכניס אותם למצב רוח הנכון מבלי להתעסק באלמנטים של עיצוב ותפאורה.

למרות שהקונספט הייחודי והבלתי נשכח שבחרנו עשוי לשדרג את האירוע שלכם בכמה רמות עדיין יהיה צורך במחשבה מעמיקה ויצירתית על כל הפרטים הטכניים ובכלל זה:

תקציב–עלות הפקת אירוע עסקי בטבע עולה יותר מאשר אולם אירועים סטנדרטי היות ויש צורך בהתארגנות מול גורמים שונים,בהשכרת ציוד מתאים בהם:גנראטורים,שירותים ניידים, תאורה,עוקבי מים,מחסומים ועוד המון פרמטרים.

אצבע על הדופק-לפני האירוע אנו מעודכנים במזג האוויר הצפוי,ומחזיקים גיבוי ומקום חלופי למקרה שירד גשם.

נגישות-בין אם האירוע מתקיים במדבר או בים אנו דואגים לחניה לכל המוזמנים ומוודאים ששבילי הגישה מוארים בכדי למנוע נפילות,וכמו כן בונים דרכי גישה למשאיות ורכבי ההובלה של הספקים.

השגת אישורים מתאימים–אנו מספקים לאירוע שלכם אישורים מתאימים מגופים שונים בהם" קק"ל" "רשות הטבע והגנים" עיריות, שירותי הצלה, אבטחה,מועצה אזורית,מהנדסי בטיחות.

אנחנו בחברת  "ERON-EVENTS PRODUCTION"נמצאים בטלפון 077-5534501 ומעמידים לרשותכם את ניסיונו הרב בהפקת אירועים עסקיים בטבע, אנו מלווים אתכם בתהליך כולו, החל מאיתור הלוקיישן,המשך בבחירת הספקים המתאימים וכלה בהחזרת מקום האירוע לקדמותו. בזכות הניסיון הרב והמצטבר שלנו באירועים כאלו נוכל ליצור עבורכם אירוע עסקי מנצח בטבע.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים