טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים גדולים

הפקת אירועים גדולים דורשת המון ניסיון ידע רב ותשתית אחרת, מורכבת וגדולה יותר, חברת הפקת האירועים הוותיקה והמנוסה עירון מתמחה באירועים המוניים ברחבי הארץ שלושה עשורים של ניסיון בהפקות אירועים גדולים מבוססת תוכן מקורי מאפשרים לנו לספק לכם פתרונות יצירתיים במיוחד להפקה ייחודית בכל סדר גודל תחת ניהול קפדני מלא בשיתוף פעולה עם הרשויות והספקים המובילים בארץ.

הפקת אירועים גדולים של מאות ואלפי אנשים מחייבת הקפדה בלתי מתפשרת על אינספור פרטים קטנים, תכנון הנדסי מלא של מתחם האירוע כולל חניות כניסות ויציאות חירום, סידורי הישיבה, זרימת האורחים לאורך כל האירוע, אמבולנסים וכוחות ביטחון לפי כמות האורחים, אישורי מהנדסים בטיחות ,תיאום מול הרשויות ועוד המון פרמטרים. אנו כחברת הפקה ניקח אחריות מלאה על הפקת האירוע כולו ונדאג לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. צוות מקצועי יבחר את הלוקיישן בו יתקיים האירוע או שאתם תקבעו נזמין את הקייטרינג והבר, נדאג לסידור מקומות ישיבה,  חנייה והכוונה נעצב ונמתג את המתחם. ההפקה המקצועית שלנו כוללת מענה מלא וליווי החל מהשלב הראשוני בהפקת האירוע ועד לסיום מוצלח של האירוע.   מתוך ניסיון שצברנו בהפקת אירוע המוני חייבים לדאוג לכמות די גדולה של שירותים ניידים או קרונות שירותים, עמדות חלוקת שתייה על מנת לוודא שאנשים לא יתייבשו, הצללת המתחם ומתקני צינון במידה והאירוע ההמוני מתקיים בשעות היום, מתקני חימום במידה והאירוע בחורף ומתקיים בחוץ ועוד המון גורמים לטובת הצלחת האירוע.

כל הפקת אירועים גדולים היא סיפור בפני עצמו שנוצר מתוך מחשבה, יצירתיות מקצועיות, משלב הרעיון הראשוני ועד אחרון הפרטים הקטנים, החל משלב הרעיון הראשוני לאירוע עצמו, צוות "Eron-events productions" יוצר עבורכם את האירוע הנכון והמדויק ביותר ומעמידים לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים דרך גיבוש הקונספט, יצירת עולם התוכן הייחודי וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לאירוע. קהל לקוחותינו זוכה ונהנה מ"שירות כולל"המטפל בכל צורכי ההפקה, הקשבה מלאה לכל דרישותיכם ולרצונותיכם, דאגה לפרטים הקטנים וכל זאת במטרה אחת-להביא אתכם ליום האירוע בביטחון מלא, במינימום התעסקות ובמקסימום שקט נפשי בתהליך, ושביעות רצון במהלך ותוך כדי האירוע.

 הצוות המנוסה והמסור שלנו אחראי באופן אישי על ניהול האירוע שלכם אשר יזכה אתכם בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת שתגשים כל חזון ומטרה שלכם. גישת העבודה ותפיסת העולם שלנו דוגלת במצוינות,ברצינות ובמקצוענות וביצירתיות, ניסיון וידע והכי חשוב- אהבה להפקה מתוך תשוקה ליצירת רגעים בלתי נשכחים תוך  חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית,אז צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 כי אנו חברת הפקה מקצועית ומנוסה שתעמוד לצדכם  וזאת על מנת לזכות באירוע מוצלח, מהנה, איכותי ובלתי נשכח. 

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים