טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים בצפון

הפקת אירועים בצפון עושים עם צוות ההפקה של עירון, לנו ניסיון של 30 שנה בהפקת אירועים לחברות בצפון וברחבי הארץ, צוות ההפקה שלנו מתמחה בהפקת אירועים בצפון הארץ ויבנה לכם אירוע מנצח שלא ישכח במהרה.

אנו יודעים ככל שהאירוע מורכב וסבוך יותר – יש יותר דברים העלולים להסתבך ולהיכשל זו הסיבה מדוע ניסיון משחק תפקיד מכריע בשיקול כיצד לבחור את חברת ההפקות לאירוע שלכם – הניסיון עשוי לעשות את ההבדל בין אירוע מדהים שלא ישכח לבין אירוע טראומטי שעדיף כי ישכח במהרה.

הפקת אירועים בצפון – כך תעשו זאת נכון

הדרך ליצירת אירוע מוצלח מתחילה בשלב בו בוחרים את חברת ההפקה. בחירה זו תהיה בעלת השפעה מכרעת על התוצאה הסופית. יהיה הקונספט שלכם טוב ככל שיהיה – במידה והביצוע יהיה כושל האורחים לא יצאו מרוצים. כאמור יש לוודא כי לחברת ההפקה יש ניסיון בקיום סוג האירוע שאתם מתכננים לקיים,כמו כן יש לוודא שהחברה מציעה מכלול רחב של שירותים המכסה את כל הצרכים שלכם.

חברת "Eron – events productions" מציעה ללקוחותיה מעטפת הפקה מלאה לכל סוג של אירוע,הצוות עתיר ניסיון באפיון יסודי של הצרכים הייחודיים של כל ארגון וארגון וביצירת חוויה כוללת העונה על צורכי הלקוח תוך מתן מענה מקצועי,איכותי קשוב וממוקד אנו מספקים פתרונות מקיפים למגוון הצרכים של חברות ארגונים ומוסדיים בתחום האירועים העסקיים בצפון, ימי גיבוש והכיף ונופשים וטיולים. צוות החברה לוקח אחריות מלאה בכל ההיבטים בתהליך ההפקה ונותן פתרונות ממוקדים מא' ועד ת' לכל הצרכים שלכם ושל אורחיכם .

עירון הפקות אירועים בצפון – נמצאים בפרטים הקטנים

יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני האירוע ובמהלכו,מובן כי בעל האירוע אינו יכול לטפל בדברים אלה,אנו מתחייבים לביצוע איכותי ומדויק של תכנית האירוע אשר נקבעה עם הלקוח, כאשר נותני השירות אליהם אנו פונים הם מהמובילים בתחומם. עם לקוחותינו המרוצים נמנים "בנק לאומי",עיריות חולון והרצליה, משרדים ממשלתיים, "קופת חולים כללית" ועוד.

חשוב לנו כי האירוע יהיה איכותי ומוצלח בכל פרמטר לכן אנו משקיעים בכל הפרטים הקטנים – נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון 077-5534501 או שלחו הודעה דרך דף יצירת הקשר.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים