טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים במרכז

הפקת אירועים במרכז עושים עם צוות ההפקה המקצועי של עירון הפקת אירועים לחברות וארגונים, אנו יודעים לתכנן ולהפיק אירועים במרכז החל מחתונה קטנה מאירוע השקה עם תפריט קוקטייל למסיבה וכלה בכנס מקצועי הדורש הכנות מורכבות ורבות, לנו הכלים והידע לקיים אירוע חברה על הצד הטוב והמקצועי ביותר לפי הדרישות והצרכים שלכם.

מתכננים עבורכם הפקת אירועים במרכז

מטרת חברת ההפקה היא להוריד את המעמסה מבעלי האירוע בכל הנוגע לסידורים טרם האירוע בפועל וכמובן בכל הנוגע לתפעול האירוע עצמו. בשלב הראשון יוגדרו מטרות האירוע, קהל היעד, הקונספט והמיקום במרכז.

לאחר מכן בהתאם להגדרות השלב הראשון, חברת ההפקות תחל בהכנות קונקרטיות לקראת האירוע. הכנות אלה כוללות השגת האישורים המתאימים, סידורי אבטחה, קייטרינג, יצירת תוכן מתאים ועוד. חברת ההפקה תבצע עבורכם פניה לכל נותני השירות הרלוונטיים ובהם, תוכן, קייטרינג,צלמים, חברת אבטחה וכדומה.

תכנון לוח הזמנים יתבצע יחד עם הלקוח טרם האירוע כך שניתן יהיה לפקח ולוודא שהאירו מתנהל כשורה, כאשר את מהלך האירוע תתפעל החברה מאחורי הקלעים. באירוע המתנהל בצורה חלקה האדם הממוצע לא ירגיש ביד המכוונת של ההפקה אלא יזכה בחוויה–ואתם בעלי האירוע תזכו לכל התשבחות.

יוצרים את האירוע המושלם

"ERON-EVENTS PRODUCTION -מפיקים אירועים מנצחים" רוצים שתקבלו מחמאות מקיר לקיר בתום האירוע,לכן אנו נותנים את הלב והנשמה עבור כל לקוח שפונה אלינו, את ההשקעה והרצון שלנו תחוו מן הרגע הראשון שתפנו אלינו, את הניסיון והידע העתיר שלנו תרגישו בכל צעד שנעשה. גם לאחר 30 שנות ניסיון אנו שמחים לראות את הקהל ואת המזמינים זוכים בעזרתנו לשעות של הנאה- פנו אלינו בטלפון 077-5534501 ויחד ניצור עבורכם את האירוע המושלם.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים