טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים בישראל

הפקת אירועים בישראל מקיימים עם חברת ההפקה המובילה עירון, אנו מתמחים בהפקת חתונות ואירועים בישראל ובהם כנסים, נופשים ימי כיף וגיבוש לחברות וארגונים, צוות ההפקה שלנו בעל מוניטין וניסיון רב בתחום הפקת אירועים עסקיים ופרטיים מבחר ספקים מובילים בתחום האירועים ושלל מקומות ייחודיים לאירועים בישראל.

הפקת אירועים בישראל אינה משימה קלה, כלל ידוע הוא כי מטרת חברת ההפקה שאתם שוכרים לצורך ביצוע האירוע שלכם היא להוריד את המעמסה מבעל האירוע בכל הנוגע לסידורים טרם האירוע בפועל וכמובן בכל הנוגע לתפעול האירוע עצמו. בשלב הראשון יוגדרו מטרות האירוע, קהל היעד, הקונספט והמיקום במרכז לאחר מכן בהתאם להגדרות השלב הראשון חברת ההפקות תחל בהכנות קונקרטיות לקראת האירוע, הכנות אלו כוללות השגת האישורים המתאימים, סידורי אבטחה, קייטרינג, יצירת תוכן מתאים ועוד המון פרמטרים. חברת ההפקה תבצע עבורכם פניה לכל נותני השירות הרלוונטיים ובהם, תוכן, קייטרינג,צלמים, חברת אבטחה וכדומה, תכנון לוח הזמנים יתבצע יחד עם הלקוח טרם האירוע כך שניתן יהיה לפקח ולוודא שהאירוע מתנהל כשורה, כאשר את מהלך האירוע תתפעל החברה מאחורי הקלעים. באירוע המתנהל בצורה חלקה האדם הממוצע לא ירגיש ביד המכוונת של ההפקה אלא יזכה בחוויה–ואתם בעלי האירוע תזכו לכל המחמאות.

הצוות שלנו ילווה אתכם החל משלב הפנייה הראשונית בנגיעה אישית מההתחלה ועד הסוף, יחדיו נבחר את מבוקשכם ונגשים לכם את החלום או הרעיון שלכם, צוות ההפקה המיומן קשוב לכל מקום אליו תבקשו להגיע, בזכות מקצועיות, ניסיון ומוניטין אנו נפיק עבורכם אירוע שיתאים לדרישותיכם וישמר בזיכרונכם וזיכרון אורחיכם כחוויה מיוחדת עוד ימים רבים.

אנו מאמינים ויודעים כי כל הפקת אירועים בישראל טומנת בחובה את אופיו וחלומו של המזמין לכן אנו רוצים להצליח ולהפיק עבורכם אירוע  מנצח שיתאים לכם ככפפה ליד, שישדר את האני מאמין שלכם ושיענה על כל הציפיות שלכם, כי ההשראה לכל אירוע היא אתם, היצירתיות והדאגה לפרטים הקטנים זאת ההתמחות והעבודה של חברת ההפקות עירון, צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 077-5534501 ונבנה גם לכם אירוע אשר ייזכר להמון זמן גם אחרי סיומו.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים