טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים בטבע

הפקת אירועים בטבע עושים עם חברת הפקת האירועים המובילה והמנוסה עירון, לנו ניסיון של 35 שנה ואנו מתמחים ביצירת אירועים בטבע עם קונספט שונה וייחודי תוך נגיעה אנושית ואישית יחד עם צוות הפקה חם ותומך לאורך כל הדרך כדי שהאירוע שלכם בחיק בטבע יהיה בלתי נשכח. מתוך ניסיון אנו יודעים כי הפקת אירועים בטבע חושפת אתכם לאירוע שונה ומקובל מאשר באולם אירועים. כשהכול מסביבכם ירוק עם מרחבים פתוחים נוף יערות או חופי ים ושקיעות משגעות אתם יכולים לדעת בוודאות שבחרתם בחברת ההפקות הנכונה לצורך הפקת האירוע בחיק הטבע.

הפקת אירוע בטבע זו המומחיות שלנו וזהו החלום של כל אחד ואחת מלקוחותינו, אין צורך להכביר במילים את המושג "לגעת לטבע" הרי זהו הבסיס שלנו ולשם כולנו רוצים לחזור, ואם אפשר להפוך את הטבע לנגיש ולקיים בו אות האירוע אז מה עוד ניתן לבקש? צוות המפיקים שלנו מכיר את הארץ על כל חלקיה החל מאילת ועד לתן דן,אנו מכירים מקומות מיוחדים, סודיים ויודעים לעבוד מול רשויות ולהשיג רישיונות והיתרים עבור ביצוע וקיום אירועים בטבע ובכל אזור בארץ.  לנו היכולת להפוך את הטבע לרקע של האירוע ואת האורחים שלכם לאורחי הכבוד של אמא אדמה ויחד לחגוג את החופש ולציין את מטרת האירוע בדרך הקסומה והאותנטית ביותר. אנו מכירים את הספקים המוכשרים ביותר שיתמזגו עם הטבע, את הפתרונות הטובים והיצירתיים ביותר בכדי להנגיש את הטבע ובכלל זה לוגיסטיקה, עיצוב, תפעול, פריסת קווי חשמל ומתח, הגברה, תאורה, מהנדסי תשתיות ובטיחות ועבודה מול ספקים. לחברת הפקת האירועים עירון ניסיון רב ב הפקת אירועים בטבע ובמקומות מיוחדים, לנו הידע הכלים והניסיון להפיק לכם את האירוע בטבע בדיוק כפי שדמיינתם, אודות לצוות עתיר ניסיון בתחום הפקות האירועים אנו נפיק לכם אירוע בטבע מרשים ומנצח. 

חברת הפקת אירועים בטבע

בלב המדבר בחוף הים וביער פורח או על ערמות חציר אירוע בטבע זהו הטרנד שכובש את לב הישראלים מזה זמן רב, לנו יש לוקיישנים שווים וקסומים ביותר מדרום לצפון בהם ניתן לקיים אירועים שווים על חוף הים בלב בוסתן ירוק, באזור המדבריות הצחיחים, בתוך קיבוצים ומושבים וכמובן בחצר הבית שלכם בכל מקום שבו תחפצו להרים אירוע בטבע בו ניתן  להציע לאורחים להשתחרר ולהצטרף לחגיגה בחיק בטבע. הפקת אירועים בטבע דורשים מיומנות וניסיון רב שאותו צברנו במשך שנים, על מנת להבטיח הפקת אירועים בטבע מנצחים ומוצלחים יש לקיים מספר פרמטרים תוך שימת לב להגבלים העלולים לחול על האירוע, הקפדה על ביצוע ועל עמידה בלוחות זמנים, יש להבין כי התשתיות המובנות מאליהן בגן אירועים או אולם (חשמל, מים, שירותים, ריהוט,מטבח, רחבת ריקודים) אינן נמצאות בהישג יד ויש להביאן ולהקימן בשטח,ובנוסף ישנם סעיפים רבים של בירוקראטיה שיש לטפל בהם טרם הפקת האירוע בחיק הטבע, כמו כן נדרשת הכרות עם הארץ ויכולת קריאטיבית במציאת ואיתור המקומות המעניינים ביותר להפקת האירוע בטבע, כל זאת בנוסף לארגון הקבוע הנלווה להפקת האירוע. באופן כללי ניתן לומר כי דווקא בגלל האתגרים הרבים הכרוכים בהפקה מסוג זה הפקת אירועים בטבע או כל אירוע מורכב אחר בחיק הטבע הנה שעתם היפה של צוות המקצוענים שלנו אשר מתמחה בנושאים לוגיסטיים רבים ובהם אישורי מהנדס, פוליסות ביטוח, הכרה של השטח, סקיצות,  מדידות ועוד.

הפקת אירועי חברה בטבע

החל מאירוע מחלקתי קטן וכלה באירוע המוני, נדאג למכלול הגורמים והתיאומים שישתלבו לבסוף לכדיי אירוע מסוג אחר וזאת על מנת לחסוך לעצמכם המון כאבי ראש, טרחה והרבה כסף הנובעים מאי הבנת התנאים המיוחדים שיש להפקות אירועים בטבע, אנו מעמידים לרשותכם את ניסיוננו הרב באירועים מסוג זה.

מעוניינים להפיק אירוע מיוחד בטבע?

הפקת חתונות בטבע דורשות מיומנות ניסיון רב והיכרות עם השטח עליו תתקיים החתונה, לנו יש את היכולות והידע להפיק לכם חתונה בטבע בלתי נשכחת, לצוות ההפקה ניסיון של 35 שנה בתחום האירועים, ברשותנו לוקיישנים מנצחים לחתונה בטבע ואת הידע והכלים להפיק לכם את החתונה בטבע כפי שרציתם וחלמתם.

נכון- קיימות לא מעט חברות קייטרינג, תאורה, תקליטנים, הגברה, עיצוב, ציוד ישיבה ועוד אשר עורכות אירועים, אולם לאותן חברות אין את הניסיון והקושי להתמודד עם המורכבות הגבוהה והאתגר שמציע חתונה בטבע. 

מלווים אתכם בתהליך כולו-החל מאיתור הלוקיישן, המשך בבחירת הספקים המתאימים וכלה בהחזרת מקום החתונה לקדמותו וזאת בזכות הניסיון הרב והמצטבר שלנו נוכל ליצור עבורכם אירוע בטבע בכל מקום שרק תחלמו עליו.

סעיפים שאנו לוקחים עליהם אחריות כאשר אנו מקיימים אירוע בטבע

מעבר למשאיות הקירור והקייטרינג אשר מאפשרת גישה קלה ונוחה למתחם האירוע על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם

גישה נוחה לאירוע ושטח חניה לאורחים

דאגה לאבטחת האורחים והמוזמנים לאירוע על ידי צוות אבטחה מקצועי ומיומן 

אישורי מהנדסי בטיחות תשתיות וחשמל

אישור משטרתי להפקת אירוע בטבע כולל דיווח על מספר מוזמנים

אישורים מכל הגורמים הרלוונטיים בהם: ראשויות, "קק"ל" "רשות הטבע והגנים" "משטרת ישראל" ועוד

החזרת מתחם האירוע לקדמותו ובכלל זה ניקיון השטח והסביבה

הפקת אירועים בטבע עושים איתנו  

הפקת אירוע בטבע זהו דבר מורכב ולא פשוט אך אנו בחברת "Eron-events productions" יודעים להתמודד מול כל אתגר שתציבו לנו. אנו מומחים ויודעים כיצד לקיים אירועים בטבע בדיוק כמו שדמיינתם ועם השנים למדנו כי הפקת אירוע בטבע זהו פרויקט למקצוענים בלבד בו אנו נדרשים להתמודד עם דרישות השטח ולהתאים את האירוע לתוואי הטבעי של הלוקיישן הנבחר. אנו עובדים עם הספקים הטובים ביותר לטובת האירוע שלכם שלא רק מבטיחים אלא מגשימים לכם אירוע ייחודי בחיק הטבע תוך התאמה אישית לטעם ולבחירות החוגגים. צוות ההפקה שלנו מתמחה וידוע במקצועיות חסרת פשרות וברמת גימור גבוהה כאשר אנו מקיימים הפקה בטבע, תפיסת העולם שלנו דוגלת במקצועיות, אמינות, אדיבות ותודעת שרות ללא פשרות, אנו פועלים למען הצלחת האירוע בטבע והשגת המטרות שהוגדרו מראש בצורה על ידיכם בצורה היסודית והאיכותית ביותר. אז אם אתם מעוניינים ב"עוד אירוע" בחיק הטבע אנחנו לא בשבילכם יש המון ספקי חברות קייטרינג תקליטנים וספקי אטרקציות שקוראים לעצמם "מפיקי אירועים" אולי זה מספיק ומספק אתכם, אם אתם מעוניינים במפיקי אירועים בטבע מקצועיים ובעלי ניסיון רב בהפקות אירועים בטבע לאירוע הבא שלכם צרו איתנו קשר טלפוני עוד היום בטלפון 077-5534501 ואנו נפיק גם לכם אירוע טבע ייחודי ומרהיב ללא דאגות ומאמץ מיותר מצדכם.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים