טלפון משרד: 077-5534501

בר מצווה בכותל

בר מצווה בכותל הוא אירוע ייחודי גדוש בשמחה יחד עם כל המשפחה, אנו נפיק לכם אירוע בר מצווה בכותל יחד עם צוות הפקת האירועים המנצח של עירון שיפיק את כל התיאום והמעטפת הלוגיסטית הנדרשת להפקת אירוע בלתי נשכח בכותל, לנו ניסיון וידע של 35 שנה בתחום האירועים ונפיק לכם אירוע מרגש וייחודי בכותל ובירושלים- אירוע שלא תשכחו כל ימי חייכם.

הפקת בר מצווה בכותל זוהי אחת מהחוויות הבלתי נשכחות לכל יהודי, הניסיון שלנו מאפשר לנו לנהל את אירוע בר המצווה בכותל על הצד הטוב ביותר למצוא פתרונות יצירתיים בזמן אמת, צוות ההפקה שלנו יבנה לכם הפקת בר מצווה בכותל מרגש על מנת שכל האירוע יהיה בדיוק כפי שחלמתם עליו ביום המיוחד שלכם, אנו מציעים מגוון רחב של אופציות ליום המרגש שנערך במקום הקדוש ביותר ליהדות "הכותל המערבי", יום מרגש זה נחגג באווירה משפחתית אינטימית ומרגשת שתיזכר לעד, ביום מאושר זה אנו מארגנים את הכל לטובת הבר מצווה בכותל ואתם מגיעים לאירוע בדיוק כמו שאר האורחים היקרים שלכם אשר הגיעו מקצוות הארץ להיות נוכחים ביום המרגש ביותר שלכם. שירות מכל הלב, דיוק בלוחות הזמנים בניצוחו של צוות ההפקה שלנו הופכים יום זה לבלתי נשכח וחוויה מגבשת ומרגשת שכולם ידברו עליה שנים אחרי.

הפקת בר מצווה בכותל ובמחירים מנצחים

המלצתנו הכי חשובה היא להשתמש בהסעה מרוכזת לכולם אשר יוצרת את תחושת ה"ביחד", אחרי שעלינו להיסעים נקיים ארוחת בוקר שווה או במסעדה או בפריסה באחד מאתרי קק"ל, כשבכולם אנו שמים את הדגש על נגישות, נוף מהמם, מקום נקי, ושירותים בקרבת מקום,צוות הצלמים המקצועיים שילוו את היום ינציחו את המאורע במסירות ובטבעיות, המדריך המלווה מטעמנו ינעים את הנסיעה וידאג שהכול מתנהל כשורה כל הדרך עד לירושלים.

בתום הארוחה נגיע לנקודת מפגש באזור הכותל בה נפגוש את צוות ההפקה שלנו אתו נצא לתהלוכת בר מצווה ייחודיות וחוויתית, את אות פתיחת החגיגה נתחיל עם קול תקיעת השופר, כאשר הפייטן המלווה פותח עם "שמע ישראל" מרגש ומיוחד ליום זה. ממשיכים בתקיעת שופרות למען יפתחו שערי שמיים לקול תפילותינו ובקשותינו אחרי אות הפתיחה מתווספים לחגיגה מתופפים, שופרות, חופה לבנה אותה נושאים החברים והמשפחה, צוות ההפקה המתלווה לטקס התהלוכה, תופס את הסבתא הבוכייה ואת הדודה הנרגשת, ודואג שכולם יהיו שותפים לחוויה.

   במהלך התהלוכה עוצרים סופרים יחד ומפריחים את הבלונים בצבעי לבן ותכלת לקול תקיעות השופר, רוקדים ומלווים את חתן בר המצווה עד לכניסה לרחבת הכותל.

הגעה לכותל –זהו מתחילים את טקס העלייה לתורה במקום הקדוש ביותר לעם היהודי, עלייה לתורה וטקס הנחת התפילין בכותל המערבי, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי הטקס בכותל נערך בליווי פייטן שאנו עובדים אתו אשר ידריך וינהל את הטקס.

סיום הטקס – הנגנים ילוו אותנו עד ליציאה מרחבת הכותל.

ישנן מספר אופציות להמשך היום המרגש באזור הכותל המערבי
מרכז שרשרת הדורות – סיפורה של שרשרת הדורות היהודית שזור כחוט השני בסיפורה של ירושלים, בירת ישראל, כבר למעלה משלושת אלפים שנה. 

מוזיאון חצר הישוב הישן – המוזיאון מוקדש לאותם אנשים שחיו בעיר העתיקה עוד לפני שעיקר הבנייה הירושלמית התרחשה והחיים של התושבים החלו להשתנות.

 סיור חוויתי בירושלים – או מחוצה לה יחד עם המדריכים שלנו או עם שחקנים ליצירת חוויה משעשעת.

ארוחת צהריים לאחר הטקס – עולים המוזמנים ונוסעים למסיבה נוספת המתרחשת במסעדה איכותית או אולם אירועים מרשים באירוע יזכו חתן הבר מצווה יקיים כניסה ברוב פאר והדר יישאו ברכות ונאומים מצגות וסרטונים יוקרנו ונקיים חגיגה אמיתית עם תפריט שווה, תקליטן ריקודים ואטרקציות שונות.

סיימנו את היום המרגש נעלה להסעות נחזור לנקודת היציאה עם המון חוויות מרגשות.

הפקת בר מצווה בכותל אירוע מרגש וייחודי

בר מצווה בכותל מקיימים עם הצוות המקצועי של "Eron-events productions" שילווה אתכם ביום המרגש החל מנקודת המפגש ועד לסיום היום המהנהלצורך הפקת בר המצווה תפגשו צוות מקצועי עתיר ניסיון בעל קשרים ענפים המקפיד על הפרטים הקטנים כגדולים תוך ליווי צמוד ואדיב המחויב לאיכות ולרמה הגבוהה ביותר שתעניק לכם חווית בר-מצווה בלתי נשכחת, צרו קשר עוד היום בטלפון 077-5534501 ותזכו לחוויה אותה לא תשכחו כל ימי חייכם

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים