טלפון משרד: 077-5534501

אירוע בטבע

אירוע בטבע זהו המגרש הטבעי של עירון הפקת אירועים, לנו הניסיון הידע והמקצועיות להפיק לכם אירוע ברמה הגבוהה ביותר, כחברה להפקת אירועים אנו מתמחים בהפקת אירועים בטבע בכל רחבי הארץ, ונפיק לכם אירוע שישאיר רושם רב על אורחיכם, אירוע שעליו ידברו למחרת בבוקר.

הפקת אירוע בטבע

אירוע בחיק הטבע יכול להתקיים באזורים פתוחים כגון שדות, פרדסים, שמורות טבע עם נוף שמכיל משתנים שונים כולל עצים ים נחל או אגם, מוטיבים עתיקים ועוד. מניסיוננו יש לערוך את האירוע במיקום נגיש וזמין שכל הקהל יוכל להגיע אליו בצורה נוחה וכן יש לערוך אותו במקום שהוא מוכר וידוע מן הסתם, ככל שהמקום יותר מפורסם ונחשב לאיכותי יותר, כך לא רק הציפיות מהאירוע גדלות אלא גם האירוע נחשב ליוקרתי יותר.

צוות הפקה המקים לכם את האירוע נדרש למיומנות וניסיון רב, יש להבין כי התשתיות המובנות מאליהן בגן אירועים או אולם (חשמל, מים, שירותים, ריהוט, מטבח, רחבת ריקודים) אינן נמצאות בהישג יד ויש להביאן ולהקימן בשטח, בנוסף צוות ההפקה צריך להתמחות בנושאים לוגיסטיים רבים ובהם אישורי מהנדס, פוליסות ביטוח, הכרה של השטח, סקיצות, מדידות ועוד.

כמו כן נדרשת הכרות עם הארץ ויכולת קריאיטיבית במציאת ואיתור המקומות המעניינים ביותר להפקת האירוע, כל זאת בנוסף לארגון הקבוע הנלווה להפקת האירוע. באופן כללי ניתן לאמור כי דווקא בגלל האתגרים הרבים הכרוכים בהפקה מסוג זה, הפקת אירוע בטבע או כל אירוע מורכב אחר הנה שעתה היפה של חברת ההפקה.

 אירועים בטבע ובמקומות מיוחדים

ישנם סעיפים רבים של בירוקרטיה שיש לטפל בהם טרם הפקת האירוע בטבע ולכן ההמלצה הרווחת היא שתשאירו לנו את העבודה השחורה וזאת על מנת למנוע מכם עגמת נפש כאשר ביום האירוע המשטרה לא תאפשר לכם לקיים את האירוע כפי שקרה לעובדי חברת "YES" ששכרו חברת הפקות מובילה לאירוע המוני וביום האירוע הסתבר כי לחוף הים אין רישיון לקיים את האירוע והאורחים שהגיעו לאירוע נאלצו לחזור הביתה מאחר וחברת ההפקה לא טרחה לבדוק אם למקום בכלל יש רישיון עסק.

חברה להפקת אירוע בטבע

קיימות לא מעט חברות קייטרינג, תאורה, הגברה, עיצוב, ציוד ישיבה ועוד אך לא כל אחת יודעת להתמודד עם המורכבות הגבוהה שיש להפקת אירוע בטבע, צוות ההפקה של "ERON-EVENTS PRODUCTION" מלווה אתכם בתהליך כולו-החל מאיתור הלוקיישן, המשך בבחירת הספקים המתאימים וכלה בהחזרת מקום האירוע לקדמותו. בזכות הניסיון הרב והמצטבר שלנו באירועים כאלו, נוכל ליצור עבורכם יש מאין בכל מקום שרק תרצו לקיים את האירוע.

הפקת אירועים בטבע הנה דבר מורכב ולא פשוט ואין ספק כי אירוע בטבע מביא עמו קסם שבשום מקום אחר לא תימצאו: אין דין אירוע המתקיים באולם “סטנדרטי” או אפילו בגן אירועים מהודר לאירוע הנערך ביופיו העצום של הטבע. יחד עם זאת–אף כי נדמה שמשום העובדה “שהכול מונח לפתחנו” – הפקה שכזאת יכולה להיות מורכבת אף יותר מזו הנערכת באולם אירועים סטנדרטי שהרי יש לתת את הדעת על מרכיבים רבים באירוע, אנו בחברת " ERON-EVENTS PRODUCTION" מחכים לכם בטלפון 077-5534501 ונפיק לכם אירוע מרשים ומפנק.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים