טלפון משרד: 077-5534501

אירועים לחברות בים

אירועים לחברות בים זאת המומחיות של עירון הפקת אירועים, חוף הים זהו המקום המאפשר לנו לקיים אירועים נהדרים ואירוע בחוף הים הנו חוויה אחרת, משכרת, המשאירה זיכרון מתוק לאורך זמן רב-אין ספק כי חוף הים הוא תפאורה נפלאה לכל אירוע עסקי או ארגוני.

החופים הפתוחים ברחבי ישראל מסוגלים לארח אירועים עסקיים בסדרי גודל שונים, החל מאירועים קטנים ואינטימיים וכלה באירועים עם מאות רבות של משתתפים, אולם לא מדובר בעניין של מה בכך, הפקת אירועים לחברות בים דורשים מקצועיות והיכרות מקיפה עם כל האלמנטים והאתגרים העומדים על הפרק. למעשה רק חברת הפקות מקצועית מסוגלת להפיק אירוע עסקי בחוף הים תוך כדי ראיית הפרויקט כשלם הגדול מסך חלקיו והפיכתו להצלחה שעליה ידברו ביום למחרת.

הפקת אירועים לחברות בים חייבים להתקיים בסטנדרטים גבוהים

ארגון והפקת אירועים לחברות  בים איננו משימה פשוטה כלל, החוף מציב אתגרים רבים והפקות בים דורשות תשתיות לוגיסטיות רחבות, עריכת בדיקה קפדנית של מתחם האירוע, אפיון מדויק של האירוע והאורחים מקצועיות ניהולית היורדת לפרטים צריך לקחת בחשבון כאשר מפיקים אירוע בים על תכנון נכון של מפת האירוע. תכנון זה חייב להתייחס לאלמנטים ובהם מזג אוויר, כיוון הרוח, כיוון השמש, אזור ההסעדה,אזורי ההירגעות והאטרקציות, חנייה, קו החוף ועוד גורמים שונים.

"ERON-EVENTS PRODUCTIONS" תבנה תכנית מותאמת לעובדי החברה שלכם שתהפוך את האירוע בחוף הים למושלם ומפנק, הכול מתחיל בקבלת פרטים מכם, על אופי וקונספט אירוע החוף, תיאום ציפיות ותכנון מוקפד עם שימת לב רבה לכל מה שיהפוך את האירוע בים לחוויה אחת גדולה, צוות ההפקה שלנו מורכב מאנשי מקצוע עם ניסיון רב בתחום הפקת אירועי חברה בים אהבת המקצוע ויצירתיות רבה. כל אירוע בחוף הים מקבל את שימת הלב הראויה לו, ולאורך כל הדרך אתם מקבלים ליווי מקצועי, הסבר מקיף על הקונספט ומענה לכל פנייה או בקשה. הצוות יספק לכם את המענה המקצועי והאנושי בכל שלב בהפקת האירוע ובכל סגנון הרצוי לכם.

הפקת אירועים לחברות בים זאת המומחיות שלנו, חוף הים זה המגרש הטבעי והביתי שלנו המאפשר לנו לקיים אירועים נהדרים לכם ולאורחיכם ואירוע בחוף הים הנו חוויה אחרת, משכרת, המשאירה זיכרון מתוק לאורך זמן רב, לכם רק נותר להתקשר אלינו בטלפון 077-5534501 ולהגיע לאירוע החוף שלכם כאורחים.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים