טלפון משרד: 077-5534501

הפקות אירועים בצפון

הפקות אירועים בצפון מקיימים עם חברת ההפקה המובילה עירון,אנו מנוסים בהפקות אירועים בצפון,לנו ניסיון וידע להפיק לחברתכם אירוע מנצח,הצוות שלנו יבנה לכם אירוע לפי רצונותיכם ותקציב כמובן-אנחנו הכתובת לאירוע מנצח בצפון. 

הפקות אירועים בצפון הארץ

אתם רוצים לקיים הפקות אירועים בצפון פותחים מחשב והאופציות רבות ומגוונות, ישנן המון חברות אטרקציות המציעות על הדרך גם "הפקת אירועים" ישנן חברות העוסקות אך ורק בהפקת אירועים, רגע לפני שתבחרו אם מי תקיימו את האירוע בצפון וודאו כי יש להם את הניסיון הדרוש להפקת אירוע מהסוג שאתם מעוניינים בו. חלק מן החברות עוסקות רק בהפקת אירועים פרטיים ואינן מיומנות בהפקת אירועי חברה הדורשים ארגז כלים אחר לגמרי. הדבר נכון גם כאשר הנכם מעוניינים להטיס את העובדים לצפון או לקיים אירוע חברה במהלך הפלגה בכנרת–דבר הדורש לוגיסטיקה מורכבת ויכולת התמודדת עם גורמים רבים את כל סוגי האירועים הנ"ל כמו גם מגוון סוגים אחרים תוכלו להפקיד בידי צוות ההפקה של "ERON-EVENTS PRODUCTION -מפיקים אירועים מנצחים" אשר לאחר 35 שנות ניסיון היא אחת החברות המנוסות והאיכותיות ביותר בענף הפקת האירועים.

מפיקים הנאה מקסימלית מכל רגע

אין סוג אירוע בו לא עסקנו, אין תקלה שלא פתרנו,אין קונספט שלא הגינו. מגוון רחב של לקוחות מובילים במשק הישראלי נהנים באופן קבוע מהפקות מנצחות ביניהם "בנק לאומי" "הרשות למיפוי ישראל" "חברת החשמל" משרדים ממשלתיים,"סונול" "בנק דיסקונט", חברות תרופות ועוד. החברה מספקת מעטפת מלאה הכוללת את כל צרכי האירוע החל משלב הייעוץ התכנון הליווי ועד לשלב הביצוע בפועל. אנו מתחייבים כי האירוע יעבור בצורה חלקה ומהנה כך שגם אתם וגם האורחים תפיקו הנאה מקסימלית מכל רגע באירוע, אל תהססו פנו אלינו עוד היום בטלפון 077-5534501 לאירוע עסקי מנצח-אל תתנו לאירוע שלכם "ללכת" לבד ואל תסתמכו על נותני השירותים השונים, הם לא מפיקי אירועים!!!.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים